haha zit ik daar als vegetariër in een wild restaurant
__elise__
Geplaatst: 08-03-16 23:05
Ik ga nu toch ook even reageren! Heb er echt heel veel zin! Vind het wel spannend haha, allemaal vreemde mensen! Zijn er mensen die elkaar al kennen? Lang geleden dat ik buiten gereden heb trouwens, ook weer extra spannend..
Ik zie nu ook dat ik niet heb gereageerd op de vraag voor paardenkeuze. Mag hopen voor het paard dat het toch wat groter is met mijn lengte ben wel slank, maar toch..
Zo vreemd zijn de meesten geloof ik niet Tnt is eigenlijk elke boktmeeting waar ik geweest ben leuk, we zijn er allemaal met als doel een leuke middag dus dan komt dat ook helemaal goed
Ik kom als echte dressuur miep wel in mn gewone rijbroek... maar daar durf ik ook wel in te gaan eten. Mn benen zitten tocht onder de tafel
Kashmino
Geplaatst: 09-03-16 11:33
Ik ken absoluut niemand uit deze groep Het wordt vast wel gezellig, maar spannend vind ik het wel. Is er trouwens nog voorkeur voor een bepaalde soort gebak? En is het gebak voor voor of na de rit?
Ik denk dat ik maar in mijn oude, iets te grote rijbroek ga. Bij een spijkerbroek ben ik bang dat de naden dan gaan schuren. En ik ga toch niet mee eten, dus dat maakt niet uit