Ooh oke, kijk maar hihi ! Als t niet in de auto past (weet niet wat voor auto chauffeur heeft) moeten we maar ff erachteraan rijden hihi
rockey
Geplaatst: 28-01-16 13:18
spannend vanavond in de kliniek! naar welke ga je ?
ik ben gisteren ook weer bij mijn merrie gaan kijken, dat gaat toch nog wel even duren, tumor is ook naar utrecht opgestuurd, ben heel benieuwd wat daar uit komt.
straks na het werk naar stal en even langs mijn merrie en vanavond de stad in voor de laatste spullen voor carnaval
Spannend Femke! Hoop dat het niks ergs is! ik heb ook DCO als dierenarts.
Rockey: waar staat die van jou nu ergens? Pff allemaal zieke paardjes
rockey
Geplaatst: 28-01-16 14:05
mijn merrie staat in Moergestel in de kliniek
_helga_
Geplaatst: 28-01-16 14:06
rockey schreef:
mijn merrie staat in Moergestel in de kliniek
Ooh daar was iemand die ik ken gisteren ook met haar tinker.. Die loopt al een tijd kruimel maar niks gebroken etc dus dat is al goede hoop maar bleek een hele dikke hoefzool te hebben dus krijg nu speciaal beslag en hopen dat het dan over een poos beter gaat!
XxChrisssxX
Geplaatst: 28-01-16 14:08
Sorry beetje rare vraag even tussendoor @Rockey in Tilburg is het dus op donderdag koopavond of?
venivedivici
Geplaatst: 28-01-16 14:09
Rockey gelukkig is Moergestel niet heel ver. Maar liever heb je der gewoon bij je eigen op stal!
rockey
Geplaatst: 28-01-16 14:17
ja in Tilburg is het op donderdag avond koopavond in het centrum
ja klopt, via stal, ben ik helemaal zo in moergestel, 5 minuten denk ik. dus kan er gewoon iedere dag heen nu om de merrie even lekker te vertroetelen en ze staat daar nu toch beter met de zorg die ze moet krijgen.
morgen avond naar willem 2, heb er zin in , niet dat ik speciaal voor het voetbal ga, maar het is aan de bar altijd heel gezellig
Succes fading hopelijk is het niet erg. Ben altijd naar Moergestel gegaan met mijn paarden maar sinds vorig jaar overgestapt naar DCO. De paarden van de stal die ik werk gaan nog wel maar Moergestel of Someren. Als tandarts heb ik Wouter Demey die zit in Sint oedelrode als ik het goed heb.
Onze tandarts komt uit zeeland Die ken ik al heel me leven omdat we daar al 26 jaar op hun camping staan ieder weekend
PreHungaro
Geplaatst: 28-01-16 14:28
Venivedivici: Doe alsjeblieft rustig aan met een whiplash en besteed veel aandacht An je revalidatie. Dat is belangrijker dan je denkt. Ik heb 3,5 jaar geleden iemand met 80 achterop gehad toen ik met mijn ex voor het stoplicht stond. Eerst dacht ik dat het meeviel maar uiteindelijk bleek het Eem whiplash te zijn. Ben nog steeds bezigmet fysio en heb de afgelopen 6 weken op aanraden van de fysio maar 1x per week gereden. Ik heb er dus nog steeds last van
Vooral omdat ik er dus niet op tijd bij was en tijdens mijn revalidatie af en toe eigenwijs ben geweest. Paardrijden is funest voor je nek helaas.
_helga_
Geplaatst: 28-01-16 14:39
Ik dacht ik bestel een dekje kreeg een track en trace dat het via de brievenbus kwam Hmm oke. Ik zag de postbode net met een heul groot pakket aan komen wat niet door mijn brievenbus past hoor
Tink89
Geplaatst: 28-01-16 14:42
ZoeyDercks schreef:
Ik studeer Psychologie op de UvT
Ben ook benieuwd inderdaad.
En ik doe niet aan carnaval hahah
Dat diploma (Msc Social Psychology) heb ik gelukkig al op zak.
En Keeyzie, het is Sint Oedenrode
Selka
Geplaatst: 28-01-16 14:42
Moest de tumor sowieso naar Utrecht of is dit een extra maatregel? Hopelijk is deze goedaardig! Oh carnaval.. Veel plezier Rockey!
Carnaval is echt niet mijn ding. Dan merk je toch dat ik een import-Brabo ben
Waarom ben jij overgestapt keeyzie?? Ik moet waarschijnlijk op zoek naar een nieuwe kliniek (mijne zit in GLD). Baal als een stekker. Ben heeeel erg blij met mijn kliniek. Zeker omdat ze veel Shires zien en dus ervaring hebben met het ras.
Hahaha Helga. Misschien wilde de verzender geld besparen? Grappig dat het kan! Maar de inhoud is denk ik leuker dan de doos..?? Foto!
Ik vind moergestel een hele fijne dierenarts , kom er al jaren, maar als er echt iets aan de hand is, wbt het inspuiten van gewrichten of iets dergelijks dan ga ik naar België .
het weefsel wat eruit is gehaald bij de merrie is naar Utrecht gestuurd om te laten onderzoeken wat het nu precies is. daar moest een patholoog naar kijken.