Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pinkie87 schreef:Owww word jaloers van al die honden! Als ik die dag kan als jullie gaan wandelen dan wil ik graag mee zonder hond
Zit alleen beetje met verbouwen en paardjes verhuizen enz
Caithlynn schreef:ik snap alleen niet zo heel veel van de datum prikker! zondagen kan ik altijd wel. alleen 8 november niet.
Iselda schreef:M_aaike_ schreef:Hoi allemaal,
Wat leuk een Noord-Holland topic.
Ik ben Maaike, 26 jaar, kom uit Heerhugowaard en werk bij de overheid.
De 22ste gaat hem voor mij niet worden, maar wie weet eens een keertje stappen met de mensen die dat wel leuk vinden?
Ik ben wel in voor een avondje stappen hoor
Iselda schreef:M_aaike_ schreef:Hoi allemaal,
De 22ste gaat hem voor mij niet worden, maar wie weet eens een keertje stappen met de mensen die dat wel leuk vinden?
heidiLOVER schreef:Caithlynn schreef:ik snap alleen niet zo heel veel van de datum prikker! zondagen kan ik altijd wel. alleen 8 november niet.
De datumprikker is afgerond dus kan niemand daar meer wat invullen.. Maar als je even terugleest, de datum is al geprikt en dat is 22 november!
Misschien is het handig Lianne als je even plaatst wie er dan mee gaan, aangezien je er voor 20 hebt gereserveerd en er 11 op de prikker konden, maar meer dan de helft 'm niet heeft ingevuld.
KellyR schreef:@Iselda,
Oh gaaf, niet balen dat je zo laag zat mbt sneeuw en noorderlicht? Hier 2 weken terug geloof ik al gespot! (helaas niet door mij)
Snap je heimwee volkomen, plannen om terug te gaan?
Is een aardige lijst aan het worden trouwens!
lianne484 schreef:RiannaB schreef:Is het trouwens een idee als we een huiskamertopic maken om in te kletsen? Lijkt mij wel gezellig. En dan voor de high tea meeting en de hondenwandeling evt. een eigen meeting-topic? Lijkt mij wat overzichtelijker. Nu is alles door elkaar.
Maar dit is natuurlijk het topic van TS, dus ik laat het bij haar
Haha dat maakt mij niet uit hoor
lianne484 schreef:Iselda schreef:Hoi allemaal,
Ik ook wel hoor!!
Klokjes schreef:Ik kan wel mee met de high tea de 22e. Mogelijk heb ik wel iets meer ruimte nodig omdat ik met mijn pootje omhoog moet (verwacht ik) en ik ben afhankelijk van mijn vriend ivm het brengen/halen tenzij RiannaB ook mee gaat en ik met haar mee kan.