[besloten] Van blessureleed tot sportplezier proosten op her

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gnome

Re: [besloten] Van blessureleed tot sportplezier proosten op her

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 13:40

Gecondoleerd Manon!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-15 14:37

Thnx :)

Heb er wel vrede mee hoor!!! Ze was zo ziek en ze is nu heel mooi gestorven. Ze wou van iedereen afscheid nemen thuis, dat is gebeurt. Toen was ze zoo moe dat ze in slaap is gevallen en ze is heel vredig weggezakt. Ze had echt besloten afscheid te nemen, zo bijzonder want wat ik absoluut van mn oma heb geërfd is dat ik geen afscheid neem!!

Toen ze me dat vroeg brak ik ook, omdat ik heel graag wou voor haar maar het niet kon. Heb dat ook gezegd, "wij nemen geen afscheid, energie vergaat nooit en jij zal altijd bij me blijven". Toen moest ze lachen, praten kon ze niet meer.

Het is fijn dat ze nu rust heeft, voelt heel vredig dit.

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 14:45

Gecondoleerd Manon :\ Fijn dat ze nog van iedereen afscheid heeft kunnen nemen, dat geeft vast een goed gevoel. :) Mooi dat je nog zo'n moment met haar had. :)

Hoe gaat het met je zus?

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-15 14:50

We hadden al bedacht dat mn nichtje (noemde het mn zusje van de week hier, hahaha beetje raar sorry) als middlename Princess krijgt hahaha nu al fashionble late en een der eigen zin doordrijven ;)

Nee gaat goed, gaat langzaam.. Ze is wel in het ziekenhuis al. Mn zwager heeft net de hele slaapkamer gewit, dus wilt geen risico nemen ;)

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 14:53

Huh, was de babykamer nog niet klaar dan? Hoeveel weken is ze zwanger? :)

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-15 15:04

Ze was dinsdag uitgerekend dus nu 40 weken. Ja, die is klaar gelukkig (volgens mij veranderd iedere zwangere vrouw in een soort monster dus de babykamer niet klaar voor de bevalling is een soort zelfmoord poging als partner denk :=)

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 16:02

Gecondoleerd Manon, en aan de andere kant dus spannend met n kleine van je zus op komst. Een vriendin van mij, degene waarmee ik nu samen de appaloosa verzorg, is vanmorgen bevallen van haar zoontje en m'n zus is volgende week uitgerekend dus geloof dat er zo'n 40 weken geleden een stroomstoring is geweest x).

Ik heb vandaag daad bij woord gevoegd en een uur gezwommen :). Heb m'n beide ouders mee weten te krijgen :). M'n vader gaat vaker mee, voor m'n moeder zou het super goed zijn maar staat er erg negatief tegenover dus dat zal niet met regelmaat worden.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 16:28

Was er toen geen hittegolf ofzo? Of juist heel koud, dat men elkaar warm moest houden?

Ik heb net gereageerd via MP op een advertentie van iemand die hulp zoekt voor 2 jonge paarden. Hoop zo dat ik iets terug hoor!

sliertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 20:02

Run swim run

Alles had ik klaar gelegd; handdoekjes, duikbril, fles water om de voeten af te spoelen, startnummerband, koeken, banaan, VET COOLE TRISUIT! (maakt niet uit hoe ik eindig, ik zie er in elk geval strak uit whahaha)
Check dubbel check, inpakken en wegwezen!

Uur voor de start aanwezig met mn run-maatje die net zo ervaren was hiermee als ik; nul komma nul.
Zwemparcours ff bekeken; prima te doen (dacht ik)
19:02 startschot klinkt en daar gaan we voor de eerste ronde van 2,5km. Gaat lekker. Geen horloge om dus op gevoel, ik zweet behoorlijk dus ik zit goed qua tempo. Het mag niet te makkelijk voelen.
laatste 500m iets ingehouden, want er moet gezwommen worden.

Het wisselvak.
Ik had alles netjes klaarliggen en mn hoofd erbij, want mn schoenen moesten straks weer aan. Dus ik nam even de tijd om alles zo uit te doen, dat ik het ook makkelijk weer aan kon trekken na het zwemmen.
GO! rennen naar het water, plons!! OH MY GOD! elegante borstcrawl? Vergeet het maar! De eerste 100m had ik nog nodig om bij te komen van het runnen en al proestend enigszins een ritme te krijgen. Schoolslag it is.. :(
oke, dit kan ik.
tot de rode boei en dan weer terug. Maar bij die boei zwemt iedereen door??! F*CK dat is nog maar 1/4 van het zwemmen.. verstand op nul en doordoen. NIET MOE. IK. BEN. NIET. MOE.
Het lukte om door die 500m te komen, vele mensen hebben mij ingehaald maargoed, ik kan beter runnen.. wacht maar.

Water uit, voeten spoelen, schoenen aan, bril af, GO!

Benen? waar blijven jullie?
Duurde zeker 1000m voor ik het elastiek gevoel uit mn benen had en ik kon versnellen. Onderweg al wat lopers ingehaald (yes)
Laatste 1500m gegaan als een gek en nog een heel stel lopers in kunnen halen, met een lekkere aanzet bij de laatste 150m Finish!! YES! Ik heb het gehaald!
En nog in een nette tijd van 35:12 ook! 15e dame :D Whoohoo!
In elk geval vanavond voel ik me een run-swim-bikkel, niet te spreken over de dames die langere afstanden doen.. maar het begin is er en smaakt naar een vervolg :D

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-15 20:02

Thnx :) meiden!! Het is wel een beetje raar, merk dat die achtbaan aan emoties wel veel energie kosten dus zal volgende week op zijn hihi

Besloten om zaterdag lekker naar mn pap te gaan, beer staat daar op het land. Wil lekker poldercrossen met haar en romy! Hardloopschoenen mee en verder niets, gewoon even rust.

Hahahaha echt he ! ! buurmeisje van mn vriend is nu ook +1, ook een meisje :) (wel raar, haar ouders zijn hele goede vrienden van mn vriend. We gaan regelmatig samen uit, hun dochter is een jaar ouder dan ik ben....) 3 weken terug is mn beste vriendin al bevallen en mn andere zusje is over 3 maanden uitgerekend . Het heerst :')

Wat goed!!! Hoe vond je het zelf om te zwemmen, heb je ervan genoten! ? Mag je ook schoolslag met je knie eigenlijk ?

Liz, spannend !!! Klinkt heel leuk!! Ik ga voor je duimen hoor :j

sliertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 20:07

Ja genoten kan ik het niet echt noemen... toen ik erin dook dacht ik; dit doe ik nooit weer.. toen ik het water uit runde dacht ik; whaaaa dit is cool!
Ging verbazingwekkend goed met mn knie, weer een hele stap verder daarmee dus! Na de wedstrijd iets last maar vandaag geen centje pijn en geen zwelling!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-15 20:08

Whahahaha wat een super tof verslag!! ! (jij moet gaan bloggen !)

Strakke tijd ook, wow!! (10 min zwemmen voor 500 meter is echt heel strak! Plus zeg 23 rennen, dan heb je fiets snel gewisseld :8 kan ik nog veel van je leren #respect)

15de ook gelijk hahahhaa jeetje, nu heb je gelijk iets hoog te houden de volgende keer :') geweldig !! Gefeliciteerd babe!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 20:37

Jeeeeetje wat knap!!! Goed man :D

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 21:08

Sterkte Manon.
Ookal is het goed zo, het blijft wel verdrietig natuurlijk. :(:)
Spannend met je zus!

Verder gaan jullie erg snel, ik kan jullie niet bijhouden...
Morgen gaan we weer verder met shockwave, nog 2x en nu wil hij m'n been nog uitgebreider gaan behandelen. Ik kijk er nog niet naar uit...
Ik had verwacht dat het nu gewoon einde oefening zou zijn, maar als dit uiteindelijk niet werkt gaat hij me doorverwijzen naar een sportarts.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 21:19

KarinvdM schreef:
Sterkte Manon.
Ookal is het goed zo, het blijft wel verdrietig natuurlijk. :(:)
Spannend met je zus!

Verder gaan jullie erg snel, ik kan jullie niet bijhouden...
Morgen gaan we weer verder met shockwave, nog 2x en nu wil hij m'n been nog uitgebreider gaan behandelen. Ik kijk er nog niet naar uit...
Ik had verwacht dat het nu gewoon einde oefening zou zijn, maar als dit uiteindelijk niet werkt gaat hij me doorverwijzen naar een sportarts.

Doet dat zeer zo'n behandeling? Zou fijn zijn als het resultaat geeft.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 21:20

Ja, dat is behoorlijk pijnlijk.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 21:24

Sliertje knap gedaan!!!!

Romy haha eigenwijze babys ook! Hier kwam ze met 40 weken en 5 dagen! Hopelijk dat de bevalling straks goed door zet!

Ik net stukje kunnen joggen met shettie! Gaat steeds beter!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-15 21:33

Kaar, Uhm is het positief of negatief dat je weer een behandeling krijgt ? :=

Ik, ultieme optimist, denk "super goed, er is voldoende reactie geweest om de behandeling door te zetten *\o/*" maar snap eigenlijk nog beter de teleurstelling dat je er nog niet klaar mee bent :(:) wil graag blij voor je zijn, maar dat is nog te vroeg he?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 21:51

Nou, het was positiever geweest als ik verbetering had gevoeld. Maar het kan nog, volgens m'n positieve/optimistische fysio. Voor mijn gevoel is het negatief.
Maar dit moet hij sowieso nog doen voordat hij me kan doorsturen naar een sportarts, anders sturt deze mij terug omdat we nog niet alles uit de shockwave gehaald hebben.

sliertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 21:53

Nou ik denk iets sneller gelopen en minder snel gezwommen hahah voor mn gevoel lag ik 40 minuten in dat water :)

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 22:01

Oh karin het blijft ruk he! Balen zeg! Hopelijk ga je echt verbetering voelen!! Je bent nu al zo'n tijd onderweg! Sportartsen kunnen heel veel dus misschien dat dat uitkomst bied!

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 00:57

Manon gecondoleerd. Dubbel idd dat nieuw leven zo dicht bij is, maar wel ook mooi natuurlijk nieuw leven.

Als je 20km gaat rennen heb je wel een mooi shirtje en een handige tas verdiend/nodig! ;)

Sliertje wat een leuk verslag en klink alsof het voor herhaling vatbaar is! En natuurlijk ook gelijk een gave prestatie op je eerste wedstrijd!

Voor iedereen die houdt van leuke hardloopkleding voor een mooi prijsje, maandag allemaal naar de Lidl!! Ze hebben leuke shirtjes en broeken. Die schoenen en zooltjes waag ik me absoluut niet aan. De sokken van de Lidl zijn wel heel fijn (daar gaat m'n loon van deze week :P ).

En ik ben ingeloot in Enschede! :D dus nu opzoek naar een kamer (als een van jullie iets weet, zeg het me alsjeblieft want hulp zou heel goed van pas komen). Dit betekend wel ook dat er wrss geen vrouwentriahtlon voor mij in zit, heb nu een hoop dingen te doen die voor gaan. Ben wel echt heel blij met deze uitslag!

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 02:39

Gefeliciteerd Maud, top!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 07:07

Gefeliciteerd! Begin je in september?

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 07:45

Gefeliciteerd!!!