liberty schreef:door gaat het altijd Leon Kom je ze weer in het water gooien Ik wist niet of alle drie de weken nog doorgingen Maar in het water gooien weet ik niet, ligt eraan hoe lief ze zijn En wil zelf NIET in het water....
ik heb er echt zin in. Mieke kreeg gisteren de spuit tegen influenza. Vandaag lag ze er beetje ziekjes bij in de wei. Echt zielig maar ja
miekelover schreef:wat bedoel je daar mee linda. Wat gaat er gebeuren dan op het kampVorig jaar kwam ik ze pesten en gingen sommigen zwemmen, maar sommigen werden er ook ingegooid
miekelover schreef:gezellig. Ik hoop dat je mag. Zou wel leuk zijnHet gaat niet meer lukken We hebben het geld er niet voor, en we zouden ong. die dagen nog ergens gaan kamperen..Echt poedersuiker...
moowsy schreef:Het gaat niet meer lukken We hebben het geld er niet voor, en we zouden ong. die dagen nog ergens gaan kamperen..Echt poedersuiker...jammer
kadance schreef:ik kom dan ook nog wel een dagje kijken en als leon er dan is gaat hij zeker zwemmenJIJ gaat dit keer zwemmen, mevrouw de zwemonderwijzeres!
snowdon schreef:JIJ gaat dit keer zwemmen, mevrouw de zwemonderwijzeres!ik heb de vorige keer ook gezwommen door jou meneer dus nu ben jij weer aan de beurt
Owja... ik word oud en vergeetachtig...en oude, vergeetachtige mannetjes gooi je niet in het water! BTW ik ben er vorig jaar ook ingeweest
snowdon schreef:Owja... ik word oud en vergeetachtig...en oude, vergeetachtige mannetjes gooi je niet in het water! BTW ik ben er vorig jaar ook ingeweest t is da je t zelf zegt en toen ben je er zelf ingegaan dit keer krijg je gewoon een beetje hulp
ukkie schreef:Leon gooi je ze er dit jaar wel in en niet naast zoals bij mij Mja.... was foutje Maar Linda gaat erin! Zal je zien dat ze ergens mee gaat dreigen/chanteren....
Leon, je was nog zo oneervol er zélf in te springen . En ja, dan nog mensen er naast gooien enz, tssss, je was wel slecht bezig he.Dit jaar mensen, gaat Leon de kookpot in! (ik zoek nog ff een foto van Lotte toen )