Ja! Wij hebben een aantal prikpaaltjes en lint/draad gevonden. M'n vader is super handig en die zet dat zo in elkaar zondag, als iemand/paar mensen dan even helpen met ook plek uitzoeken etc., dan komt het helemaal goed
Ik zet de navigatie van mijn telefoon aan. dan typ ik in Sahara ommen en dan vind mijn telefoon het wel. Alhoewel ik de weg weet, vind ik het toch een fijn idee dat ie aan staat
Voor Lisa en mij ook 3 kwartier met trailer. zonder zou het ongeveer in een half uur net kunnen maar ik denk dat het super druk is daar in de omgeving. Aangezien we in de middaggroep zitten gaan we wel optijd weg.
Ik heb er ook zin in! Idd, Susan en ik rijden tegen 10 voor 12 ongeveer die kanten op!
kusvoorjou
Geplaatst: 08-08-15 19:32
_Ilsee_ schreef:
Ik heb er zin in!
Misschien een stomme vraag maar ga je als model fotograaf? Ik kan je naam niet weer vinden op de lijst? Of heb je je gewone naam Door gegeven inplaats van je bokt naam?
kusvoorjou
Geplaatst: 08-08-15 19:34
_Ilsee_ schreef:
Ik heb er zin in!
Misschien een stomme vraag, maar ga je als model of fotograaf? Ik zie namelijk geen ilse op de lijst staan? Of heb je je gewone naam Door gegeven inplaats van je bokt naam?
Ik heb niet zulke leuk nieuws en ben helemaal niet van het afzeggen, maar we gaan onverwachts naar me opa toe, hij was vrijdag jarig en viert zijn verjaardag eigenlijk niet, maar wouden toch langs gaan, omdat hij 3 maanden op vakantie gaat en ik hem dus niet zie en gaan niet zo vaak langs.
Jammer van de afmeldingen, maar ze waren heel begrijpelijk. Ik zal in de middag samen gaan met Renske, ben er toch. Ilse alleen, maar dat is niet heel anders dan samen haha Nu ga ik snel slapen, als het goed is klopt alles zo helemaal
Oh ik vind het wel jammer dat ik dan alleen moet, met zn tweeën leer je toch weer van elkaar. Maar het is niet anders. 9.10 ga ik weg, het weer is wel echt heeel lekker!