Ik ben nu echt al ongelofelijk blij met alle foto's die ik gezien heb. Wat hebben jullie het allemaal super mooi vast weten te leggen Echt heel erg bedankt alvast iedereen!
Ik word echt overal aangesproken over de prachtige foto's en maak goed reclame voor jullie! Ik ben er zo blij mee. Volgende week eens goed gaan zitten om alles eens naast elkaar te leggen.
Nogmaals, ik vind het prachtig en onwijs knap!
valiantS
Geplaatst: 15-04-15 10:26
Dank je wel Lisa ! Ik ben ook al 8 jaar bezig met foto's en elke keer leer je weer wat bij . Ook bij deze meeting kom ik er weer achter dat ik sommige dingen toch even anders moet doen de volgende keer ( oa toch een kleiner diafragma op sommige momenten zodat ik wat meer scherpte krijg op een groter oppervlakte). En dat ik nog heeeelllll veeelll moet oefenen op actie foto's ....of gewoon moet overslaan Maar jou foto's zijn ook toppie hoor zeker gezien je nog maar zo kort bezig bent , veel doen ,veel lezen en kijken naar andere . En leer je camera door en door kennen waar liggen de grenzen en mogelijkheden van je camera etc. En voor de nabewerking is RAW het sleutelwoord
Dankjewel Astrid, ook voor de tips ga ik zeker doen! Oefening baart kunst haha, heb in mei een workshop bij Maris van bokt dus daar kijk ik echt onwijs naar uit en hoop ik veel van te leren!
Anouska15
Geplaatst: 15-04-15 16:57
Eindelijk zijn de foto's af! Van lek zet ik er hier 1 neer, en de rest komt op mijn fb pagina: https://www.facebook.com/vanderwardtphotography Zouden jullie die pagina ook willen liken en delen:)
en nog een laatste:
Voor een eerste keer honden op de foto zetten, valt het me niet tegen eerlijk gezegd:) wat vinden jullie? en zijn er tips?:) Vast wel!
Laatst bijgewerkt door Anouska15 op 15-04-15 17:06, in het totaal 2 keer bewerkt
valiantS
Geplaatst: 15-04-15 16:58
@lisa leuk , Marit bedoel je zeker ? En inderdaad heel veel oefenen en daar zijn deze meetings juist top voor !!