Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fresley schreef:Ik meld mezelf af, ik heb geen zin in discussies.
Als de sfeer nu hier al zo is, dan zal het op de clinic zelf ook niet heel gezellig zijn lijkt me.
Veel plezier.
EDIT: Dit komt misschien wat raar over van mij, maar ik had graag de planning van TS afgewacht maar nu dat iedereen met iets aankomt en iedereen naar elkaar in de aanval gaat heb ik er weinig zin in.
Kady1 schreef:Mijn voorkeur is eigenlijk om mijn grote reus mee te nemen maar hij heeft nog veel trailer stress. Maar qua rijden denk ik dat het voor mij het leukste en leerzaamst is om hem mee te nemen omdat hij net iets verder is qua africhting dan mijn hengstje. Dan heb je net wat meer om mee te werken.
Gino loopt echter wel zo lalala achter mij de trailer in en vind het rijden ook niet zo eng en die gaat ook wel hard vooruit qua rijden dus tja....
Beiden gewoon KWPN dus niks bijzonders... hoewel de reus wel wat extra kan bewegen, alleen achter nog wat slap maar hij is ook zo achterlijk groot (1,77 en 3,5 jr)
https://www.youtube.com/watch?v=5OlZ2Ci6A4E
romyyxv schreef:Citaat:xx_Lyzet - Natascha
Lszaa - Lisa
Faunty -
feelsoproud-Annick
Kady -
Nina1999
Bamsy- Don Damaro of Vajra
MoniekV- Moniek (Douwe)
angelpam -Kyra of fien
Casarell
Nies- Sanne (Angel)
Seltje - Seline (Black Beauty)
ikke20- maartje
Fresley- Janneke (Copperfield)
Pronkje _vdp -Brechje
Faunty -Citaat:Iedereen die op de het bovenstaande lijstje staat, krijg van de week uiterlijk donderdag/vrijdag, een lijstje van me via PB!
xx_Lyzet schreef:fresley schreef:Ik meld mezelf af, ik heb geen zin in discussies.
Als de sfeer nu hier al zo is, dan zal het op de clinic zelf ook niet heel gezellig zijn lijkt me.
Veel plezier.
EDIT: Dit komt misschien wat raar over van mij, maar ik had graag de planning van TS afgewacht maar nu dat iedereen met iets aankomt en iedereen naar elkaar in de aanval gaat heb ik er weinig zin in.
Fres, ben toch van mening dat je meeeer dan welkom bent hoor!!![]()
Ben blij dat wij het eens zijn!
ik stuur jou gewoon ook de pb nog!
Kady1 schreef:@ fresley als die 7 is dan mag ik hopen dat ie klaar is met groeien haha over de 1.80 OMG. Ben echt benieuwd hoe groot die van ons gaat worden. Z loopt ie nog lang niet hahaha doel is (ergens) in het outdoorseizoen L te starten en dan zal ik daar vanwege zijn leeftijd een jaartje moeten blijven
Kady1 schreef:@ fresley als die 7 is dan mag ik hopen dat ie klaar is met groeien haha over de 1.80 OMG. Ben echt benieuwd hoe groot die van ons gaat worden. Z loopt ie nog lang niet hahaha doel is (ergens) in het outdoorseizoen L te starten en dan zal ik daar vanwege zijn leeftijd een jaartje moeten blijven
@ angelpam ik vind dat vosje uit jou profiel echt leuk