Balen markies maar ik snap je beslissing. Voor mij hoeven die fotos niet zo hoor. Het is leuk dat jij fotos maakt omdat jij er toch bent maar verder hoeft het van mij niet maar als ik de enige ben die dat vind dan pas ik mij wel aan
Ik wil niemand die extra euro's opdringen. Maar dan wordt het dus wel duurder voor de mensen die het wel willen. Wordt moeilijk om daar een tussenweg in te vinden denk ik.
Jammer Marlies, dat je moest stoppen. Mocht ik mee mogen (en kunnen) rijden dan hoeven die extra foto's voor mij ook niet zo. Maar ik moet het even aankijken wat er in het ziekenhuis gezegd wordt, want heb mijn kruisband afgescheurd na een val. Als ze dat voor de rit gaan opereren dan moet ik overleggen met de fysio of ik de rit mag doen. Zeker met een wat intensievere rit als dit. Maar heb pas in februari de afspraak in het ziekenhuis.
Ja inderdaad... ff afkloppen. Hier gaat alles goed. Oh ja als iemand het leuk vind om te kijken wat ik met mijn paardjes doe. Kijk dan even in het topic in mijn onderschrift
emmaudb
Geplaatst: 27-12-14 16:49
Zou jammer zijn Marlies! Ik weet ook nog niet zeker of ik mee kan rijden (nog steeds erg duizelig). Maar dat laat ik uiteraard wel op tijd weten en ga natuurlijk dan wel mee uit eten, is toch maar een klein kwartiertje rijden
josewoos
Geplaatst: 27-12-14 16:53
Joh Marlies, wist ook niet dat je gestopt bent. Vrij recent dan, zag laatst toch een topic van Woody? In ieder geval balen joh! Je wil (mocht er iets op je pad komen) alleen western of mag het ook Engels zijn? Niet dat ik nu iets weet, maar soms hoor je nog wel eens wat
Foto's hoeven voor mij ook niet zo hoor, doe er zelf weinig mee Leuk als ze worden gemaakt, maar ervoor betalen hoeft dan voor mij niet Maar meeste stemmen gelden denk ik, dus zal dan ook niet moeilijk doen als er word gekozen om foto's te laten maken
Idd wat een pech iedereen. Ik wacht met spanning tot het maandag is en ik een telefoontje krijg met nieuws over mn mogelijk eigen autotje... De verkoper brengt hem voor controle nog naar de garage en dan horen we verder.. (zijn kosten dus prima )
Ik vind die foto;s wel leuk! voor die paar euro! Maar als meerderheid nee zegt ga ik daar uiteraard in mee..
We hadden het er al over gehad e Marlies, kijk het ff aan en je moet doen waar je je goed bij voelt. Een rit met pijn is echt niet leuk, helaas uit ervaring..
Morgen nog ff dagje uitrusten en dan weer 3 halve daagjes werken tot eind vant jaar Hopen op een iets meer happy 2015!!
Rennie89
Geplaatst: 28-12-14 03:13
als jullie niet willen dat ik fotos maak prima hoor de kosten die betaald zouden worden waren enkel mijn reiskosten geweest dus ik zou er niet aan verdienen, wou het enkel voor gezelligheid doen.
maar ik blijf het topic volgen, mocht ik tegen maart financieel er goed bij zitten wil ik misschien wel mee rijden als dat kan. durf het nu niet te zeggen omdat ik een erg dure decembermaand heb
StillAngel
Geplaatst: 28-12-14 03:21
Zie het topic nu pas. Het zit zeker al erg vol of niet?
Het is niet dat ik het niet wil hoor, maar de rit is al duur genoeg en inclusief eigen reiskosten en het etentje wordt het allemaal erg duur. Dus als ik die extra euro's in mijn zak kan houden scheelt dat voor ook