Helemaal super, bedankt Rianne! Als ik er dan toch ben, wellicht kan ik jullie dan ook op de foto zetten? Geheel vrijblijvend overigens hoor, ik ben namelijk flink aan het oefenen met mijn nieuwe apparatuur en 100 keer je eigen hond wordt hem ook niet meer op een gegeven moment.
Dat mag altijd, leuk Mo is erg knap natuurlijk, maar Melissa kent het 'oren naar voren' commando niet zo goed.. En jullie hond is wel een schatje zeg! Niet zo gek dat die vaak slachtoffer is
Bedankt, alleen hij kent de "blijf" nog niet, erg handig met fotograferen.
Super dat jij het ook leuk vind, dan maak ik, bij goedkeuring van Ivana, straks een groepsgesprek aan op Facebook. Bij Melissa komt het wel goed, geduld en een goede timing doet veel.
Ik was vanochtend de hele dag zelf buiten en toen was het eigenlijk aardig weer. Maar daarna werd het zoals nu en dat is niet bevorderlijk voor een camera..
Er wordt voor morgen veel regen voorspelt en alleen in het uiterste zuiden droog. Vrees dat Oenkerk daar niet onder valt en we dus helaas weer af moeten blazen
Ah ik vind het wel sneu dat het al weer niet door gaat.
Jij staat ook in de buurt Mariett toch? Dan kunnen we wel met dit groepje uitkijken naar de winter. Maar het zal wel een lastminute ding worden gezien de sneeuw soms niet zo te voorspellen valt en de gladheid ook mee speelt..
Ja klopt, in Tytsjerk Last minute is meestal niet zo'n probleem, desnoods kan ik ook nog op Marie er heen rijden (moeten we alleen wel wat tijd voor uittrekken) als het met de trailer te gevaarlijk is. Lijkt mij hartstikke gaaf om zoiets te doen!
Naomi_King
Geplaatst: 15-11-14 18:10
Lijkt me leuk! Ik woon in de zelfde buurt als Berber!