(Portret)foto's jaren 30 stijl

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 22:54

Ik wil er iig weer graag bij zijn :J

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 00:18

Kelly_ann schreef:
Vorige keer met 4 fotograven en 4 modellen waren we een volle dag mee zoet. Dus da's al ongeveer de max.

3 fotografen waarvan één ook model was. Ik wil nu graag een model erbij die ik al eerder heb "geschoten". Erg mooi meisje. Ook wil ik kijken of we een styliste en muah kunnen regelen. (Ja, ik heb grote plannen!)

Ik ga even van alles op papier (of in de pc) zetten en kom terug met plannen. Deze ga ik dan voorleggen bij het Spoorwegmuseum. Wie weet, misschien kunnen we ook iets voor hun betekenen.

Dus...
Modellen:
Kelly, PocoGaucha, Nefertarie (?) en Amber (mijn model).

Fotografen:
Nefertarie, MichieldeM en ik.
Dan hebben we ongeveer weer hetzelfde groepje als toen.

Misschien kunnen we "een reis door de tijd" maken, met behulp van het Spoorwegmuseum.

Kelly_ann

Re: (Portret)foto's jaren 30 stijl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-15 15:47

Klinkt leuk...

Wellicht even peilen bij iemand van de marketing afdeling van het Spoowegmuseum of ze toevallig iets nodig hebben qua beeldmateriaal. B.v. voor nieuwe folder/website/tentoonstelling. Ik werk in een museum en weet uit ervaring dat we met fotografen die iets goeds en bruikbaars schieten vaak een deal maken.
Als dat zo is zullen ze met veel liefde (b.v. kosteloos) meewerken ;-)

Voor mij is het trouwens pure hobby hoor, dus als jullie andere voorkeuren hebben betreft modellen. Ga jullie gang, ik doe dan een stapje opzij!

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 18:19

Leuk leuk!. Ik zou erg graag meegaan. mocht het museum een vergoeding willen wil ik er ook best voor in de beurs tasten, de vorige keer waren de foto's super!

Ik ben ook bezig met het opzetten van een andere meeting, met modellen uit verschillende tijdperken. We willen dan weer in een studio(ook omdat het lastig is om een locatie te vinden waar al die verschillende tijdperken bij passen). Maar het is nog een heel geregel voor ik een topic ga maken haha. Ik zal hier een link posten als het zover is.

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 19:53

Ik wil er ook wel aan meebetalen :J

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 20:17

Mocht er een model of fotograaf uitvallen:)

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 15:26

Ik heb inmiddels een bericht gestuurd naar Spoorwegmuseum. Heb het nog summier gehouden, want ik zou eerst graag positief antwoord willen voor we echt fanatiek aan de organisatie gaan.

We hebben nu in ieder geval 3 fotografen en ik heb er nog één bij uitgenodigd, waarvan ik weet dat die een toevoeging kan zijn aan de shoot.

Als iedereen nog meedoet, hebben we 5 modellen. Daar zou ik misschien nog een man bij willen uitnodigen (zie mijn site, de man met baard), maar ik kan nog niet zeggen of hij zou willen.

Fotografen zeker:
Nefertarie
MichieldeM
Agossie

Modellen:
Kelly_an
PocoGaucha
Lisa (geen bokt)
Nefertarie
Amber (geen bokt)
"De Man" (geen bokt)

Ik heb Nefertarie gekopieerd in de mail naar het Spoorwegmuseum en wil graag een groep aanmaken op Facebook zodat we iedereen netjes op de hoogte kunnen houden. Idee? Heeft iedereen facebook?