[Besloten] AV liefhebbers samen zonder show!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tammy_

Re: [Besloten] AV liefhebbers samen zonder show!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 21:11

Welke kleur Kat? :):)
Shanna, ik ben er ook vroeg, mijn trein komt aan om 13.30 als alles meezit met de NS tenminste :')

Oooooh ja cheesecake... En scones met clotted cream :9 :9 :9

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-15 21:15

ja goeie vraag :+ het is nu wat roder dan eerst, ik wilde vooral wat minder saai/grauw. dus nu is het wat warmer maar bijna elke verf pakt roodachtig uit bij mij. Het is trouwens niet permanent, deze houdt zio'n 28 wasbeurten.

maar mijn haar is nog nat en de kamer wat donker dus weet het niet zo goed :P

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 22:41

Spoelingen bij mij werken nooit zoals op het pakje staat... Ik had een paar maanden geleden ook zo'n paar-maanden-spoeling gebruikt, om mijn haar meer mijn eigen kleur terug te krijgen. Na een week of 2 was er niks meer van te zien :+ Terwijl ik ooit eens mijn haar rood maakte met een 10xwassen spoeling, en ik had een jaar later nog steeds een rode gloed over mijn haar _O-

Maar ik hoop dat jouw haar het wat beter pakt, ben erg benieuwd! Krijgen we nog een foto te zien voor morgen? :):) Anders herkennen we je uiteraard niet meer :P

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-15 22:43

nee maar dat is juist goed als het weer verdwijnt, ik wil vooral gewoon geen uitgroei meer. dus dit leek me een beter plan.

sorry voor mijn hele vermoeide en witte hoofd (ik slaap echt veel te weinig al wekenlang). Bij daglicht is de kleur heel anders denk ik hoor! In elk geval warmer en rossiger dan mijn eigen kleur

Afbeelding

Afbeelding

TienekeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 22:44

Is het goed als ik probeer om 13u30 op de parking te zijn?

Katja, ziet er leuk uit! Lente-achtig :-)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-15 22:45

ha dankje :j

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 22:51

Inderdaad, Kat is helemaal hip voor deze lente ;)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-15 22:54

daar heb ik geen verstand van haha maar ik vind het wel weer wat tijd voor mijn uiterlijk nu ik ineens weer vrijgezel ben :o dus ben er wel mee bezig dat ik er weer een beetje op ga letten,

Ik ben zo'n lui trainingsbroeken en oma-onderbroekenvarken als ik een relatie heb _O- inclusief harige benen en wilde wenkbrauwen.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 22:59

Haha, trainingsbroeken heb ik thuis altijd aan, met of zonder vriend _O- Harige benen (in de winter): check! Maar wenkbrauwen zijn mijn babies, en die hebben dagelijks aandacht nodig, en worden minimaal 1x per week onder handen genomen met de pincet :+ Ik ben een beetje OCD wat betreft mijn wenkbrauwen :')

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-15 23:06

Haha ik heb verwaarloosde wenkbrauwen meestal maar nu zijn ze netjes voor mijn doen.

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 23:06

Leuk Kat! Mooie warme kleur!

Hier ook iemand die sinds der 12e der haar verft, maar ben inmiddels gestopt :D Op weg naar m'n eigen kleur op de natuurlijke weg: uit laten groeien. Duurt laaaaaaang. Maargoed, tis een goed doel!
Trouwnes een tip om van je haarkleur af te komen als je niet tevreden bent over de verf: anti-roos shampoo!

Enne, werkbrauwen moeten hier dagelijks onder handen genomen worden hoor, rot stoppels :'). Die groeien echt te snel, Maar beenhaar etc groeit weer langzaam (das wel weer handig!)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-15 23:07

Ik heb ook ooit uitgroei meegemaakt en ik haat het, haha. dus dan maar even zo :j de hele eerste periode van mijn relatie met Willem bestaat uit uitgroeifoto's ;P

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 23:10

Haha uitgroei had ik nooit echt las van, zag je niet zo duidelijk. Ik verfde m'n haar altijd donker (bruin) en mijn eigen haarkleur is blijkbaar donkerblond.. (kom ik nu dus achter). Draag m'n haar zelden in een scheiding dus uitgroei viel nooit op :D Maar ik was het echt zat, dat verven. Ben nu opweg naar gezonder haar :j Ik heb al zulk dun haar..

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 23:11

Ik ben ook bezig met uitgroeien, ben ongeveer een jaar verder, maar mijn haar groeit zo laaaangzaam :+ Kreeg vandaag de opmerking dat overlopend haar van donker naar licht juist heel hip is, maar daarvoor moet mijn haar nog echt een cm of 20 verder uitgroeien voordat het door kan als ombre _O-

Toen mijn haar bruin geverfd was en het uitgroeide leek het net alsof ik kaal was in mijn kruin -O- Blonde uitgroei in een bepaald licht leek net alsof er géén haar zat :=

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-15 23:14

Haa Tam :')

Mijn probleem is dat mijn haar ook veel heftiger bleekt in de zon als het geverfd is, dus wordt het dan heel lelijk geel en dan is de uitgroei nog extremer :')

(zoekt foto maar kan niet vinden op internet en externe harde schijf is lichtelijk dood)

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 23:16

Haha Tam, ik heb précies hetzelfde! Al kom ik al wel richting ombre hahaha. M'n haar is best lang, en tot m'n schouders is nu donker, de onderkant is blond :')

ff denken hoelang ik nu bezig ben..

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-15 23:17

oke, hele erge foto, let niet op de eenhoorn :') (let vooral wel op de kilo's lichter haha, zo mag het wel weer worden) maar zo'n kleur werd het door zon.. omg.

Afbeelding

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 23:19

TIET EENHOORN :):)

Dat heb ik ook Kat, in de zomer is mijn haar heel erg licht, en in de winter is mijn uitgroei dan weer een stuk donkerder. Terwijl ik mijn haar echt niet zoooo veel lichter geverfd heb :+

Mijn haar valt naar mijn mening nu EINDELIJK in de categorie 'lang' :+:

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 23:23

Ff voor de goede orde, hoe gaan we nou vanaf CS naar de High Tea?

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-15 23:24

met Tam als reisleidster maar lopend ofzo? :o?

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 23:24

Oké ik moest foto's terug kijken om tot de conclusie te komen dat ik aankomende zomer, 2 jaar bezig ben :")

Maar tis wel een beetje weird gegaan, want de laatste x dat ik het verfde was donkerbruin. Toen de hele zomer door de zon uit laten bleken dus het werd lichter. Ook dus dat rode, vond ik vreselijk dus dan verfde ik de boel weer haha (zie die sneeuwfoto's met Pers in de sneeuw in m'n profiel, zo rood). Maar zomer 2013 dus niet gedaan. Uiteindelijk werd m'n haar haast blond, mensen gingen me blondje noemen terwijl ik al jaaaaren bruin was haha.

En nu zie je dus die blond uitgebleekte (verf) haren alleen nog onderaan. Maar jezus 2 jaar, zo langzaam groeit het dus :')

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 23:25

Hoelang is dat lopen dan? :P

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-15 23:28

Taaaam

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 23:29

Ow, vlgns google maps is het 26 min lopen :+ en dat vind ik prima, maar hoe laat spreken we dan af op CS?

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-15 23:30

volgens maps een half uur :oo en 2,2 km. dus half 2 stationshal AH to go?