Ik heb een shet voor de kar staan. Dus als iemand in is voor stapritje met drafstukken en stukjes galop laat het maar weten. Pony staat in ede vlakbij de hei
Waratje
Geplaatst: 02-08-14 19:42
Volgens mij heb ik je vanmiddag vanavond langs zien komen over de Hessenweg, ik was net bij de Zonneoordlaan het bos in
Linda; eventueel zaterdag/zondag zou ik kunnen, weet niet of er meerdere zijn die kunnen!? Dus hierbij: Zijn er mensen die mee kunnen buiten rijden? Weer bij Hulshorst de brug over.
zou graag mee willen maar geen vervoer die me er heen kan brengen heeft 1 van jullie trailer met auto zo ja stuur me ff pb
Amaryllis
Geplaatst: 20-08-14 07:07
Mag ik hier aanhaken? zie dat er meer mensen van mijn leeftijd (26) zitten, eens wat anders dan alleen maar hele jonge Bokkers! Mijn paarden zijn helaas niet geschikt voor buitenritten op t moment, maar ben altijd in voor iets gezelligs
Voorlopig ben ik noet van de partij. Heb een zwaar gekneisde rug en gekneusd borstbeen door val van het paard. Zal dus ook even niet meer reageren. Als het weer gaat meld ik mij weer
L_Vie
Geplaatst: 20-08-14 11:23
Suzan_bobar schreef:
Voorlopig ben ik noet van de partij. Heb een zwaar gekneisde rug en gekneusd borstbeen door val van het paard. Zal dus ook even niet meer reageren. Als het weer gaat meld ik mij weer
Balen!! Beterschap
EmptyWords
Geplaatst: 20-08-14 11:29
Soez schreef:
34 jaar en woonachtig in Rheden
he wat leuk, daar woon ik ook
Soez
Geplaatst: 20-08-14 13:16
EmptyWords schreef:
Soez schreef:
34 jaar en woonachtig in Rheden
he wat leuk, daar woon ik ook