Bij mij is t nog onder voorbehoud. Lang verhaal, maar ligt aan hubs zn planning. Als hij met ons n paar dgn nl doet, ben i k er bij. Anders moet ik vanuit t vakantieadres in Brabant met mn ouders mee terug naat Luxemburg, die hebben daar n vakantie besproken.
Andera komt Nath gewoon in mijn plaats en kan ik altijd nog aanschuiven. Met desnoods eigen eten
Weten we al meer over het tijdstip? Ik wil graag definitief wat weten voor vrijdagmiddag, want heb nog een eventuele afspraak voor zondagmorgen.... (maar jullie gaan voor, dat staat al veel langer)
Het zal rond de lunch zijn. Ik verwacht vandaag per email de totaalprijs voor ontvangst met koffie/thee/limonade en wat lekkers, tocht van 1 tot anderhalf uur met huifkar en 2 ezels met zadel, lunch met drinken en pannenkoek (evt koemelkvrij) en vrij spelen. Het gaat nu om 8 volwassenen en 12 kindjes ongeveer.
Zelf haak ik af. Voor mijn lijf is het nog te zwaar om luuk zo lang te dragen en in de huifkar blijft hij niet zitten. Tessa is aan het einde van haar Latijn en heeft het weekend hard nodig enigszins te herstellen voor de aankomende schoolweek