Heb 2 modellen af. De rest doe ik morgen en van de week
Hanna_94
Geplaatst: 10-08-14 00:59
Ik ben eigenlijk nu pas deftig thuis Dus nog geen foto's bekeken, zelfs nog niet ingeladen. Ik doe hopelijk morgen al wat! Maar wat een mooie foto's komen voorbij! En Joyce, toen ik jouw foto zag dacht ik direct "Wat ben je vooruit gegaan!" Echt knap!
Hopenlijk hebben jullie allemaal veel plezier gehad... Door een spijtig 'ongeval' kon ik helaas niet mee.. Wat ik dus heel jammer vond... De foto's die al geplaatst zijn, zijn erg mooi!
Mooie foto's zijn er al voorbij gekomen ! Ook al een paar foto's van Benson, leuk!
Stefanie, het lukt me niet om op je fb pagina te komen. Ik kom gewoon op mijn eigen nieuwspagina zegmaar. Zoeken met de zoekbalk werkt ook niet. Geen idee of ik de enige ben met dit probleem?
Doet serieus veel pijn en is zo een gevoelige plek, recht op het scheenbeen zal wel een tijdje geen vaste broeken worden en paardrijden zal ook wel een tijdje van het programma af zijn...
En oh nee! Ik heb dit nogal gehoord, maar ik heb geen idee waar het aan kan liggen. Als je hem googelt dan vind ik hem ook niet. Ikzelf kom met de link wel op mijn pagina uit. Ik snap er echt niks van . Iemand enig idee waar dat aan zou kunnen liggen?
Ja, ik heb het al eens gevraagd aan enkele vrienden op facebook en die hebben er ook geen problemen mee. Voor degenen die niet bevriend zijn met mij lukt het dus waarschijnlijk niet.. Echt balen!