Gister op aanraden van Maureen even hier gekeken, ziet eruit als een leuk idee.Helaas heb ik de 9e oproepdienst van werk, maar ik ga even kijken of er het e.e.a. mogelijk is
MusicELINE schreef:Moet er trouwens ook even gereserveerd worden ofzo? Dat lijkt me praktisch maar dat laat ik over aan Emma en Britt
Aangezien het nog meer dan 2 weken duurt denk ik dat we nog niet nu hoeven te reserveren! Aangezien sommigen nog niet zeker weten of ze mee gaan etc!
Nee nu is een beetje vroeg idd, maar ik dacht er nu aan dus ik dacht ik zeg het even Ik vergeet dat soort dingen namelijk altijd...
Ik denk dat ik me afmeld.. ik reageer te weinig en vind het daarom een beetje raar om er ineens bij te zijn..
Ah nee joh! Er zijn meer die niet mee praten! Het is toch hartstikke gezellig nieuwe mensen te ontmoeten!
Ik praat ook niet mee en voel me niet echt prettig omdat ik niemand ken...en ben ook nog eens veel ouder dus snap het best!
Bommeltje, gezellig dat je tochmee gaat! Zoals de andere bokkers al zeiden, het is niet erg dat je hier weinig reageert.