[besloten] Meeting Nestverlaters

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 13:32

Ik blijf aan het opschuiven Chantal :o Dan houden we geen kleding over in de kast en met een hond wil ik echt wel stofzuigen etc. Een keer een drukke week is niet erg nee, meerdere achter elkaar + kopzorgen wel voor mij. Het is inderdaad wel een soort eenmalig iets en daarom vind ik het ook extra jammer, maar moet ik er dan zelf maar aan onderdoor gaan? Dat kan ook niet de bedoeling zijn.. Doordeweeks een uurtje eerder naar bed is voor mij overigens ook niet echt een optie. Vaak moet ik Marena 's avonds nog doen na de studie en zo zijn er nog wel een aantal dingen. Krijg al te weinig slaap :=

Sowieso heb ik vanaf het begin aangegeven dat ik het pas laat zeker zou weten en hoe dichterbij het komt, hoe lastiger het allemaal lijkt te zijn.

Suuszels

Re: [besloten] Meeting Nestverlaters

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 13:40

Tja ik vind het zelf wel heel jammer eigenlijk.. Vorige keer verliep het vlak voor de meeting ook al zo rommelig..

Twijfel ook wel of het nu leuk is om door te laten gaan, we zijn dan maar met 4. Bovendien heb ik er werk voor geweigerd en zou ik het best zonde vinden als ik dan opeens gewoon thuis zit. Maar het is wel een lange reistijd..
Ook een nieuwe datum lijkt me lastig, voordat iedereen weer een keer kan, ik moet vaak op zaterdag werken en Kim ook, maar Rianne wilt alleen op zaterdag geloof ik?

Vind het lastig zo :=
Wat vinden Judith en Lianne verder?

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 13:53

4 is toch helemaal geen raar aantal, of zie ik dat verkeerd? :) met dat aantal zou ik het zelf wel gewoon laten doorgaan.. Weet zeker dat jullie het heel gezellig met elkaar krijgen!

Voor mij is voorkeur wel zaterdag doordat we vaak op zondag met de camper weg zijn als het mooi weer is.. Maar ik zou bijvoorbeeld ook wel eens op een vrijdag kunnen als ik die dag vrij heb.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 14:16

Rianne, ik snap je aan de ene kant wel, maar aan de andere kant ook niet. Ik vind een beetje 'gek' dat je denkt dat doordat je een kleine 2 uur moet reizen heen en terug en een high tea van 3 uurtjes, dat je daar dan helemaal aan onderdoor gaat.. :=
Naja laten we er maar over ophouden.

Lianne, Judith, Suus en ik moeten maar met zijn vieren kijken of we het de moeite vinden om het door te laten gaan, aangezien het voor Lianne en Suus ook een erg lange reis is. Voor mij is het een uur, dat vind ik ook al best een lange tijd trouwens.
Maargoed, Suus heeft er werk voor afgezegd, ik heb de paarden er voor afgezegd, dus dat is dan wel zonde.

Een nieuwe datum plannen brengt hetzelfde met zich mee imo, de vorige keer was het op laatste moment ook al wat gerommel, dat zul je dan weer krijgen.
Mocht er een nieuwe datum komen dan liever zondag dan zaterdag :) .

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 14:21

Dan denk ik dat je het nog steeds niet snapt Chantal :) Het gaat niet alleen om die dag.
Ik reis deze week al 18 uren. Thuis kom ik bijna nergens aan toe en dan zaterdag weer lang onderweg + na de tijd haasten voor het bowlen/eten met mijn familie. Daarnaast genoeg andere zorgen, drukte e.d. waardoor ik er nu al bijna doorheen zit en er onderdoor ga als ik mijn rust niet op tijd neem. Maandag weer belangrijke dag dus dan moet ik mijn hoofd er wel bij hebben. Verder ga ik me ook niet meer verantwoorden.. Ik ben vanaf het begin duidelijk geweest hierover en vind het jammer dat er dan zo gereageerd wordt. Jij vindt 2 uren voor mij niet lang maar 1 uur voor jezelf wel vrij lang, vreemd..

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 14:24

Nee, volgens mij snap jij niet helemaal wat ik bedoel ;)

Citaat:
Het is inderdaad wel een soort eenmalig iets en daarom vind ik het ook extra jammer, maar moet ik er dan zelf maar aan onderdoor gaan?

Het slaat hierop ;)

En over die reistijd, jeetje, waarom ga je altijd gelijk in de aanval?
Schrijf ik dat ik je reistijd niet lang vind? Ik schrijf zelfs hierboven dat ik de reizen van Suus en Lianne 'ook' lang vind, die zijn bijna net zo lang als die van jou ;) .

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 14:28

Jij doet alsof ik zeg dat ik er onderdoor ga alleen door de meeting en dat is dus niet het geval.
Jammer dat je weer begint over "altijd".. Verder houd ik er over op in dit topic :x Als je iets te melden hebt doe je dat verder maar via PB oid.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 14:32

Lieve schatten, houden jullie het alsjeblieft een beetje gezellig?
Ik denk dat er van beide kanten wat irritaties zijn, maar zullen we het gewoon hierbij houden..
Het is jammer dat het zo loopt, vorige keer ook met de meeting maar goed, zullen de 4 die overblijven even een plan trekken voor zaterdag?

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 14:33

Ja dat schreef ik idd al Suus, denk dat we het er maar gewoon met zijn vieren over moeten hebben :j .

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-14 14:53

vorige keer ging het ook al zo rommelig, ben daarom blij dat ik voor mijzelf de keuze heb gemaakt omdat ik hier al bang voor was..

vorige keer was er ook sprake van niet door laten gaan, maar is het uiteindelijk wel doorgaan en hebben we het iets meer naar het midden verplaatst..

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 14:58

Maar Kim, jij meld je met een hele andere reden (de hond) af en niet omdat je bang was dat het weer zo rommelig zou lopen..
Anyway, heb een groepschat aangemaakt voor zaterdag, denk dat we dan wat duidelijker dingen kunnen afspreken en dat leest voor mij wat fijner :j

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 15:01

Kim, jij zat toch met de hond...?

Die whatsapp groep werkt denk idd wel wat overzichtelijker, gaan we gewoon daar in verder :j .

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-14 15:13

klopt ik zeg het ook een beetje verkeerd, excuses

ik bedoelde meer van dat ik hier al bang voor was zo op het laatste moment, omdat dat vorige keer ook zo was :)

Als ik de hond had kwijtgekund, dan had ik gewoon gekomen. Maar nu moet ik eerst naar zeeland rijden om de hond te brengen, daarna naar haarlem en dan terug naar zeeland, en dat was voor mij geen optie.

edit: ik probeer nog iets te regelen, als dat lukt komt ik wel, maar die kans is klein, zouden jullie dan wel hier willen laten weten wat het word?? want dan hoef ik niet verder te kijken/ vragen?

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 15:36

Is het niet handiger als jij laat weten of je kan? Dan kunnen wij daar rekening mee houden. We hebben nu nog niks besloten. Er is toch wel iemand anders die even de hond uit kan laten? En ze kan toch wel een paar uurtjes alleen?

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 15:37

Ik heb niet heel veel verstand van honden hoor Kim, maar zou Bailey niet één dagje wat langer alleen kunnen zitten? 's Nachts houden ze hun behoeften ook op natuurlijk..
Maar in principe duurt de high tea 3 a 4 uur, dus zou je maximaal een uurtje of 6 weg zijn?
Het is niet als verwijt of iets bedoeld, probeer met je mee te denken..

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-14 16:52

Het vervelende is dat ze dan snachts in de Bench zit, en dan even mag eten en plassen en er dan weer voor een langs tijd in de Bench te stoppen.

Maar lief dat jullie meedenken!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 17:01

Ja dat snap ik wel Kim, dat lijkt me ook vervelend, maar dat is natuurlijk maar voor één keertje. :)
Je zou als je thuis bent dan wel een lange wandeling kunnen maken zodat ze haar energie kwijt kan.
Maar als je dat niet wil hebben, dan moet je dat natuurlijk niet doen. :)

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 17:03

Whow. Heel gesprek. Rianne, jammer dat je (waarschijnlijk?) niet komt.

Verder is de whatsapp er nu? Kim, je kan altijd een berichtje naar één van ons sturen als je toch nog kan komen!

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 23:05

Piccolini's/bladerdeeghapjes zouden gewoon bij mij gemaakt kunnen worden :j

Ah, suus komt ook met chantal mee +:)+ , mooi geregeld!
Zeker omdat je nog niet helemaal zeker bent van je ogen, prima toch :)

Rianne, jammer dat je niet komt :( , maar snap het ook wel.

Ga mee met de mening van suus:
"Rianne, ik zou het ook jammer vinden als je niet komt! Dan blijven we echt met een heel klein clubje over.
Maarja is ook niet iets wekelijks ofzo toch :)? Maar zou het wel jammer vinden hoor! Leek me leuk om jou ook een keer te ontmoeten, maar begrijp het wel.. Is wel een superlange week.."

Ik zou het toch wel erg leuk vinden als de rest wel komt :) , zeker omdat het een niet-wekelijks iets is, ik het leuk vind om jullie te ontmoeten, iedereen er ook al bezigheden voor heeft afgezegd.

Denk dat het altijd wel een beetje rommelig zal blijven, vlak voor een meeting. Iedereen heeft natuurlijk bepaalde gedachten/meningen/planningen en dat is gewoon lastig in een groep.
Met een nieuwe datum zal je dit dus weer krijgen, dat zal altijd wel een beetje zo blijven denk.

De groepschat is ondertussen in gebruik en zeker handig +:)+ !

Kim, je kan altijd een berichtje sturen als je toch besluit te komen :) !

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-14 10:34

Veel plezier op de meeting!

Ben je uiteindelijk nog gegaan Rianne?

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-14 18:21

Hoe was het?