Vrijwel alle foto's staan op de website! Hier en daar zullen er misschien nog 1/2 foto's bijkomen en alleen Sam moet ik er nog helemaal opzetten. Daarna zal ik de overige foto's erop plaatsen (mischa fotografen etc.)
Ben ik even blij dat ik geen school meer heb ofja, wel school maar dan is het in de vorm van (meehelp)Juf.. weinig deadline voor mij gelukkig dus haha
Ik heb alle foto's erop staan ga nu de foto's bekijken van de andere die al wat foto's erop hebben. Zag al behoorlijk mooie plaatjes voorbij komen tijdens het uploaden
Ik heb her en der wat foto's neergezet, ben nog met geen enkele hond klaar maar dan staat er alvast wat Eindelijk vanavond mijn case report afgeschreven dus mocht ff uurtje ontspannen van mezelf haha. Nu is het bedtijd .
Ik ben traag idd dit keer. Heb een drukke periode op school achter de rug (4 deadlines) en 2 betaalde shoots en die krijgen voorrang van mij. Maar ik ga er deze week mee aan de slag, hoop alles voor m'n vakantie af te krijgen.
Damn.. ik heb ook nog zoveeeel te doen! Gelukkig nu een soort van vakantie dus alles afwerken Vandaag weer een aantal foto`s gedaan. Moet nu nog een deel van Luan, cody en Sam