ankep schreef:@saartjenina ik moet jou denk ik wel kennen maar kan je ff niet plaatsen.....
op welke dag rij je bij ars longa??
Ik heb ook een tijdje daar gereden bij walter in de les. Beviel me opzich wel.
(Het is al een poos terug lol)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
L_Rivaldo schreef:haike schreef:Fijne dagen!
Hier druk geweest, gewerkt, gereden en hele middag aan klussen geweest. Nu simpel koken eb heerlijk bankhangen met vriendje. Morgen familie.
is het klussen een beetje gelukt wat was je project? (nieuwsgierig hihi)
Renske_W schreef:Als manege zeg ik de molenheide in Schijndel!
Leuke manege, geen absurt hoog lesgeld, leuke en fijne paarden, veel afwisseling in de lessen.
En ook niet stipt op tijd maar 1 uur les, er wordt zo'n 1,5 uur geteld, zodat er voldoende tijd is om op en af te stappen en de paarden goed los te stappen.
L_Rivaldo schreef:Gister naar mijn ouders geweest allemaal leuke kado`s gehad waaronder 2 reflecterende halsters (haal de paarden vaak van de weide naar stal of andersom is dan vaak al donker) erg blij mee vallen we net wat beter op naast alle kerstverlichting die we al hebben. Vandaag bij vrienden in landsmeer kerst gevierd en net met mijn vriend lekker ouderwets is een bordspel gespeelt. Iedereen nog een fijne dag morgen
idefix4 schreef:Renske_W schreef:Als manege zeg ik de molenheide in Schijndel!
Leuke manege, geen absurt hoog lesgeld, leuke en fijne paarden, veel afwisseling in de lessen.
En ook niet stipt op tijd maar 1 uur les, er wordt zo'n 1,5 uur geteld, zodat er voldoende tijd is om op en af te stappen en de paarden goed los te stappen.
Daar kom ik af en toe met wedstrijden voor de pony's. Mijn dochter rijdt mee in het 4-tal..Verder ken ik de manege nauwelijks. Een vriendin van mij had haar paard er altijd in Pension staan. Een witte arabier. Die kan er ook hele verhalen over vertellen.
Op de Vughtse Hoeve kwam ik zelf voor concoursen, maar ik vond de sfeer niks en ik heb er een boel gezeik gehad toen ik mee wilde doen aan een wedstrijd. Toen was ik er klaar mee en sindsdien mijd ik die manege.
Ars Longa was ik zelf een hele poos lid als wedstrijdruiter. Fijne vereniging! En de bak vond ik ook prima. De manege vind ik op een aantal punten wel ouderwets, maar volgens mij zijn ze daar aan het vernieuwen.
1e kerst doorgebracht in Brabant (bij Erp), 2e kerstdag thuis gegourmet en man moest nog even werken en 27 december mocht ik nog even werken. Een dik aantal singels mogen repareren. Dat elastiek heeft er voor gezorgd, dat mijn handen goed zeer deden! zaterdag en zondag lekker paardgereden en rust gehouden... Komende week hebben de kids nog vakantie. Ik wil proberen nog wat te werken dan ook. Werk genoeg! Maar nou is mijn werk ook meteen mijn hobby, dus ach, daar zit ik niet zo mee, ik doe dat met plezier! Manlief gaat ook gewoon aan de bak.
idefix4 schreef:Ik heb een tijdje paarden van anderen gereden, maar ik vind het heerlijk om probleemloos mijn eigen plan te trekken. haha. Maar ja, daar moet je ruimte voor hebben. Ik realiseer me mijn weelde. 't Rijmpje geldt hier trouwens wel hoor. Mensen met paarden, hemel op aarde, komen ze te sterven... niks te erven... hihi.