Dus voor de rest, wil je ook die korting, gewoon bij je online tickets "extra2014" als actiecode invullen Was gewoon een algemene mail die ik kreeg
Alleen ik heb dus mooie VVV bonnen die je bij de efteling kan gebruiken.. Dus neem aan ook voor de entree.. hoe moet dat dan
Ja je kan sowieso niet via internet met VVV bonnen betalen denk ik Dankjewel Ilona!! Gaat zeker lukken
Hooo wacht vvv bonnen kan je inleveren bij de kassa? Dan doe ik dat, heb nog zeker 10 euro aan die dingen liggen!
Tanken: checkBandenspanning: check (was het nodig dan )Drinken: checkLekkers: checkBen d'r klaar voor
Tanken, check verder neem ik geen eten mee omdat ik zo lang onderweg ben, ik koop op de Efteling wel (jaa duuur!) Ga zo kaartje kopen via internet.Dank voor de wensen van anderen, het wordt vast gezellig!
Ik denk dat ik gek aan het worden ben... Ik zie nu pas dat het op zaterdag is en niet op zondag? Ik heb echt wéken geleden zondag in mn agenda gezet!
omdat ik echt maanden geleden in mn agenda ZONDAG heb gezet, sta ik morgen gewoon ingeroosterd op mn werk Ik ga even bellen, als ik maar 1 kind heb kan ik die afzeggen maar als ik er 5 heb dan gaat dat niet... voel me echt zwaar blond
Omg Tam Hoe krijg je dat voor elkaar! Muts!!Ik ga zo kaartjes bestellen en maybe nog ff langs de winkel voor lekkers of anders kast van mn ouders doorzoeken
Lees net op de tickets, dat je die moet inleveren bij de gastenservice en dat je dan de entree-ticket krijgt voucher voor de "leuke extra's" Zin an
Ik heb ook die met extra dingen! wauw ik kan iet wachten op mijn souvenir zin in dames, en balen Tam!