Ik ben net ook gedoucht en gepoetst en zit heerlijk op de bank! Ben nog geen halfuur thuis.
Zijn eerst nog naar Nes gegaan, een superleuke tent gevonden met live muziek, heerlijke ambiance en bediening en wilden toen eigenlijk nog niet weg. Toen de boot genomen, toch maar een pizzeria gezocht aan vaste land en heerlijk getafeld. Het was echt een superdagje dames, hartelijk bedankt voor de gezelligheid!
En Corelli, ik vond je heel dapper dat je toch zomaar opstapte en wegreed! Genieten!
De rit was heerlijk! Ik had een geweldig paard (een ander dan waar ik in eerste instantie op had gerekend maar een ge-wel-dig beest ) en heb genoten. Ik heb zelf geen foto's gemaakt maar die komen nog wel! (Daniella, niet die erge van mijn gekke bekken posten aub. )
Sita_
Geplaatst: 26-10-13 23:01
Wat was t een topdag! Zit inmiddels ook weer gedouched en wel op de bank..
Uhmmmm..... Els?! Ik wil er eigenlijk nog wel een mailtje achteraan doen, hoe denken jullie daarover?
Reusje0504
Geplaatst: 27-10-13 13:21
Haha idd:p ik zat nog te denken, moeten we het nog even terugkoppelen aan de stal? Gezien 'we' toch een beetje vaste klanten zijn. Een volgende keer zou mijn voorkeur uitgaan naar een andere begeleider
Verder geen spierpijn gelukkig! wel ook down under een schuurplek van mijn ondergoed haha.
Ik ga zo de foto's uploaden
Edit: haha tegelijk met corelli gepost, had die van jou nog niet gelezen corelli!
Anoniem
Geplaatst: 27-10-13 13:27
Yeeeey, foto's!!!
Ik vind dat er best een verhaaltje achteraan gestuurd kan worden. Zeker nadat ik gister bij de pizzeria hoorde wat er allemaal gezegd was...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-10-13 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat zij allemaal heeft gezegd was helemáál niet netjes. Ik heb dat ook niet meegekregen (omdat wij achteraan reden) maar bij de pizzeria viel m'n mond wel open van verbazing.
Ik heb een opzet voor een mailtje, wil iemand hem per PB? En Roos, ik wilde eigenlijk namens de hele groep mailen, maar ben je het daar mee eens? (als je eerst de inhoud leest natuurlijk ) Zo niet, dan mail ik natuurlijk gewoon vanuit mijzelf of evt namens de mensen die ook de behoefte voelen om er iets mee te doen