Ik zal het adres even pb'en Met 4. Hoelang dan uiterlijk voor 1 knoop? Beetje voor het idee ivm slaaptijden van yfke
Esplendido
Geplaatst: 10-11-13 23:45
Omdat jullie met twee personen tegelijk gaan knopen ga ik uit van twee uur per knoop. Dat moet ruim voldoende tijd zijn om vertrouwd te raken met de knoop. Eerst doe ik het rustig voor, dan knopen we samen (dat moet dus even om de beurt want ik heb maar twee draagpoppen) daarna kunnen jullie zelf oefenen met de draagpoppen en geef ik aanwijzingen en als je het goed in de vingers hebt en het aandurft doen we de knoop met je kindje.
Oke top! Zouden nath en ik dan eerst mogen? Dat komt met yfke der slapen goed uit. En als we dan klaar zijn kunnen jullie lunchen en ik roan naar school brengen ff snel Wat willen jullie eten / drinken?
Ik heb even gerekend voor de reiskosten. Het is voor mij ruim 250 km reizen. Met het verbruik van mijn auto en de benzineprijs kom ik op iets meer dan €30,- reiskosten uit. Per persoon is dat €7,50. Samen met de consultkosten van €20,- pp gaat het per persoon dus €27,50 kosten. Het zou fijn zijn als iedereen gepast kan betalen, want ik heb niet zoveel wisselgeld in mijn portemonnee.
Klopt dat twee van jullie de Rucksack willen leren en twee de SHBC? Dat wil ik graag weten want dan zorg ik dat ik voldoende kopietjes hebt waarop de exacte stappen staan omschreven.
Ja gaat op zich goed maar ... Heb wel vaak dat ik denk hmmm iets hoger had wel gemogen! Van de week roan ook op mijn rug gehad want die wilde zoooo graag
Probeer er dan op te letten dat je haar hoog genoeg op je rug plaatst en heel goed aanspannen door een goede hand vol stof vanaf haar oortje naar voren te halen.
leuk dat het goed gaat dames! daar doe je het voor toch... wij zijn van rugdragen weer terug naar buik haha en dat met 15 maanden.. ze vind het in de avond ineens heerlijk om op mijn buik te hangen als ze niet fit is...