[Besloten] Meeting voor borstvoedende bokkers!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 18:31

benangelique schreef:
Ik was er niet maar ik wil jullie ook zien!

Ik ben eigenlijk ook benieuwd.

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 18:31

Wij waren om kwart voor 7 thuis en VL had lekker voor het avondeten gezorgd. Ik vond het heel erg leuk, jammer dat fabiënne niet in haar hum was -O-
Onderweg naar huis heeft ze ook niet geslapen dus zo lekker naar bed. Ik ben gaar van 4,5 uur in totaal autorijden, dus ik schuif straks naast VL op de bank :D

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 18:33

ukkiepuk schreef:
Wij waren om kwart voor 7 thuis en VL had lekker voor het avondeten gezorgd. Ik vond het heel erg leuk, jammer dat fabiënne niet in haar hum was -O-

Ach, viel toch wel mee? Robin kan wel tegen een stootje en ze heeft Fabiënne ook een keer omgetrokken.

Anoeska27

Re: [Besloten] Meeting voor borstvoedende bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 18:34

Van mij mag de rest de foto's ook zien, maar ik hoor graag wat de anderen daarvan vinden. Dan stuur ik de linkjes uiteraard weer per pb.

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 18:50

Anoeska27 schreef:
Ach, viel toch wel mee? Robin kan wel tegen een stootje en ze heeft Fabiënne ook een keer omgetrokken.

Ik vond het vrij irritant en storend := en zat daardoor ook niet relaxt :o Volgende keer beter, maar dan wel een locatie die minder ver rijden is %) :D

Edit:hier geen bezwaar als anderen uit ons topic de foto's willen zien hoor!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 18:58

Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's!

Henla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 19:58

vind het ook niet erg als anderen de foto's zien.

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 21:25

Ik ben ook benieuwd naar jullie gezellige dag en de foto's.

Sjapaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-13 21:32

Hoi! Het is zeker ver rijden Ukkie, maar ik vond het heel fijn en bijzonder dat er zo veel mensen waren die zo ver wilden rijden voor een meet bij mij! Echt ontzettend leuk dat jullie er waren. Heerlijk ontspannen zo lekker in de tuin. De BBQ was ook heerlijk! En ik heb ook helemaal geen last gehad van Fabje, Floris en Sophie hebben bij vlagen ook aardig geruzied :D Maar ook heel lief gespeeld.

Wat is handig voor de foto's? De mensen die willen het linkje sturen?

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 22:07

Ik wacht nog even Rumina af en als zij akkoord is dan zal ik per pb de link sturen.

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 23:24

van mij mogen de foto's gerust per link verstuurd worden, maar liever niet openbaar hier in het topic..

Cheiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 23:27

Ben ook heel benieuwd. Klinkt als een super meet!
Weet.ff niet.meer wie y vroeg, maar gister avond dacht ml dat ze warm was (ik dacht meer dat t kwam.door der driftmoment) dus vandaar.de temp gemeten.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 21:34

Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad :D
Ben blij dat ik besloten had niet te komen, lijf is echt een beetje klaar met alles op t moment en ik heb vreselijk last van hormoonmonsters :o Maar nogmaals, volgende keer ben ik er hopelijk wel bij! (mét Frummel :D )

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 22:35

Ik klets niet meer mee in het bv topic, dus ik ben er de volgende keer (helaas) niet meer bij.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 22:37

Waarom niet? Maakt toch niet uit? En waarom klets je niet meer mee?

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 23:15

Je bent en blijft gewoon welkom Anoeska om mee te kletsen en te meeten!

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 23:19

benangelique schreef:
Waarom niet? Maakt toch niet uit? En waarom klets je niet meer mee?

Meerdere redenen. Ik voelde me vorige keer mbt de vaccinaties nogal aangevallen en het topic gaat heel erg snel. Ik kan tijdens het kolven bijlezen, maar reageren lukt niet makkelijk met 1 hand. En dan heb ik het idee dat ik de helft van de mensen oversla wat ik dan weer niet netjes vind.

Esplendido schreef:
Je bent en blijft gewoon welkom Anoeska om mee te kletsen en te meeten!

Dat is lief, dank je.

Wat zal ik doen met de foto's? Ik kan een nieuwe map maken zonder Rumina en DL en die dan doorsturen?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 02:15

Gek mens. Discussie mag en we hoeven het niet met elkaar eens te zijn toch? En dat je niet op iedereen reageert lijkt me niet meer dan logisch. Je bent mama en dus druk. Kom gewoon aanwaaien als je zin en tijd hebt

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 05:35

benangelique schreef:
Gek mens. Discussie mag en we hoeven het niet met elkaar eens te zijn toch? En dat je niet op iedereen reageert lijkt me niet meer dan logisch. Je bent mama en dus druk. Kom gewoon aanwaaien als je zin en tijd hebt

Eens met BA. Iedereen in het topic denkt anders over vaccineren. Sommigen enten regulier, anderen kritisch en weer anderen niet. Soms is daar discussie over, maar het is vast niet aanvallend bedoeld.

Bijna niemand reageert op iedereen. We zijn allemaal drukke mama's die zorg voor hun kindjes op de eerste plaats hebben staan dus dat je niet op alles en iedereen kan reageren snapt iedereenm

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 07:38

Jammer dat je het zo oppakt, ik vermoed dat je vooral op mij doelt. Ik heb je toen ook proberen uitleggen dat ik net heel graag wou leren van jouw ervaring. Ervaringen uit eerste hand zijn voor mij waardevoller dan een website met info van de ene of de andere strekking. Dat probeerde ik (en Iris ook geloof ik) uit te leggen, maar nadien reageerde je niet meer en dat is jammer. We hebben in het topic wel eens vaker discussies, of dat nu over vaccineren of opvoeden is, en dat is toch prima? We leren van elkaar en van elkaars ervaring, maar ieder heeft daarbij de kans zijn eigen koers uit te stippelen en wordt daarvoor niet schuin bekeken. Ik heb nooit gezegd dat ik je niet geloof, of dat in ieder geval niet bedoeld, ik wou alleen erg graag weten wat er precies gebeurd is, zodat ik dat bijvoorbeeld met de kinderarts kan doornemen. Jammer (nogmaals) als dat anders is over gekomen dan de bedoeling was en als ook de verduidelijking niet goed geformuleerd was. Bovendien ga ik mee met de rest, bijleesposten van een halve bladzijde daar slaag ik ook niet in hoor. Maar we zijn er wel voor mekaar, denken mee waar nodig en geven mekaar tips en advies. En dat is toch mooi? Anyway, ik kruip maar even onder een steen met een gigantisch schuldgevoel terwijl we imo alleen van gedachten aan het wisselen waren.

Cheiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 09:47

Anoeska. Het geeft toch niet dat je niet op iedereen reageerd. Doet volgens mij niemand!
Kom gewoon gezellig aanwaaien wanneer je zin hebt!
voor de rest idd eens met BA.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 09:55

Wat zijn we toch lief voor elkaar allemaal

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 10:15

Het is toch juist goed dat we niet allemaal hetzelfde denken en doen! En hoe je t aanpakt met je eigen kind, je handeld naar wat jij t beste vind en dat is het beste voor jouw kind. Heb bij niemand ukt dit topic het idee dat mensen ondoordachte dingen doen, juist het tegenovergestelde! En veeeeeel liefde voor alle kindjes... Vind t een heel fijn topic met fijne meiden! Heb van veel verschillende mensen al veel dingen geleerd of dingen gehoord die me aan het denken zette, en daar ben ik jullie dankbaar voor :D

Uiteindelijk willen we allemaal t beste voor onze kindjes toch? En als mama weet jij wat t beste voor je kindje is! :D

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 11:18

Ik ga mee met de rest anoes! Ik kan het topic ook niet bijhouden en vind het juist fijn dat er niet van die ellenlange bijleesposts zijn. Ik vind het veel leuker om te lezen hoe het met iedereen gaat en welk idee iemand ergens over heeft.
Bij mij in mijn hoofd zou het bijv. niet opkomen om te vaccineren in een ander schema of zelfs helemaal niet te doen. Door jullie heb ik nu info om over na te denken, dus die discussies zijn juist goed geweest voor mij. Bij een volgend kindje zal ik me meer verdiepen ipv alle maar klakkeloos aannemen van de 'professionals'!

Vond het ook erg leukom gezichten en kindjes achter de boktnamen te zien!

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 13:36

Ik ben nu bezig met een nieuwe fotomap waar Rumina en DL niet op staan. Wie wilden ze allemaal zien?
Volgens mij:
- BA
- Joann
- Nathalie
- Esplendido
- Cheiba

Vergeet ik dan nog iemand?