Meeting Rc het Fjordenpaard!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

heidy_wilco

Re: Meeting Rc het Fjordenpaard!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:35

Ik vind alles best, zolang het maar geen fries of tinker is, of dat bloed heeft... :o (sorry, ben geen fan van deze rassen)
Maar het liefst een quarter of paint

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:38

Ze hebben veel kruising Paints lopen, ze hebben als ik het goed heb begrepen een eigen Paint hengst die veel dekt.

En een tinker is juist mega leuk hoor :D niet alle tinkers zijn lompe knollen hihihihi ik spreek uit ervaring!

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:40

Sorry, ben er gewoon geen fan van :o
Op de een of andere manier heb ik er niets mee, hoewel ik tinkers nog wel leuker vind dan friezen...

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:43

Hihihi is toch niet erg! Ik heb een één kleur tinkertje van niet te groot en te breed en te lomp dan oogt het al heel anders dan zo groot lomp vlekkending :D

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-13 13:46

Misschien bel ik vandaag nog wel naar het Fjordenpaard :) iedereen vond 3 uur huren goed toch ?

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:50

Heb net even gespiekt bij jou Zoek, maar die vind ik wel errug leuk! Zal misschien ook wel door de kleur komen dat ik ook die budweiser Clydesdales etc. zo mooi vind... Nu probeer ik de leer van Mark Rashid een beetje te volgen (een goed paard is niet lelijk) Maar heb toch wel een beetje een voorkeur voor kleur. Ik vind bonte paarden met heel veel wit vaak niet heel erg mooi, en dat hebben heel veel tinkers die ik zie vaak wel... :o

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:01

Dank je :o Ja maar die zijn ook wel erg leuk, groot wel toch?
Hihihi ik heb ook mijn voorkeur hoor al zeg ik wel altijd dat een lief paard die "ik" lelijk vind er niets aan kan doen dat het er zo uit ziet :=
Ik hou ook niet van veel wit, onze Paint heeft best veel wit en ook nog eens een witte staart met een klein beetje zwart en dat vind ik eigenlijk helemaal niets.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:06

_O-
Ach, zolang de eigenaar er maar blij mee is. Op de manege hebben wij ook een paar paarden die niet echt moeders mooiste zijn, maar wat een geweldige dieren om mee om te gaan zeg <3 Dat vind ik geweldig.
Mijn eerste pony is ook een (valk)bonte, maar wel echt heel erg mooi bont. Heel weinig wit, en ook echt veel kleurig. Wit, zwart, donkerbruin en valkbruin. En die vlekken liepen ook door in de manen, dus was altijd heel leuk met vlechten.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:15

Daarom elk paard heeft wel iets moois in zich, alleen wij mens kijken vaak eerst naar het uiterlijk.
Jammer dat er geen foto meer staat in je profiel anders had ik graag naar je pony gekeken, ben dol op valk kleurtjes en als je het zo omschrijft lijkt me een bijzonder kleurtje.

Sorry nog geen antwoordt gegeven op je vraag Chantaliiejj maar 3 uur is voor mij prima!

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-13 14:19

haha maak niet uit :) denk dat iedereen 3 uur wel goed vindt
Dan denk ik dat ik zo ga bellen :) of iemand anders wilt zo graag bellen naar het fjordenpaard

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:21

Jij bent de TopicStarter ;) :D

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:25

Ik zou eens naar een foto zoeken, heb ze niet op deze compu... Ze is nu trouwens van de manege waar ik al mijn hele paardenleven rijd en mijn pony's ook al vanaf het begin staan. En ze heeft het geweldig daar. Hoeft maar een lesje per dag (soms 2, maar dat zijn de privélesjes dan) En zo flauw he, zo'n kreng (ik overdrijf niet!) als het eerst was, zo loef is ze nu. Als iedereen met de pony's in de knoei zitten (bij beginners komen er nog wel eens kluitjes :D ) dan draaft zij gewoon lekker door, en luisterd goed naar haar ruiter. Erg leuk om te zien. Ze vind het werk ook geweldig! We hebben haar een paar jaar verleasd, en ze werd daar niet echt gelukkiger van, ze zag er gewoon niet meer zo fit uit, kwam niet meer goed uit haar vacht, en we legden ons probleem wat voor aan de manege-eigenaresse, want wij hebben ook het geld niet op onze rug groeien, en ze zei gelijk dat zij haar ook wel over wou nemen. Nou graag!. Ze heeft haar gewoon van ons gekregen, we hebben altijd al wel korting gehad op stallingsgeld enz. En het is een vrienden dienst, en nu hadden wij geen stallingsgeld meer, en zij een leuke pony erbij. Is wel mooi hoor, manege-eigenaresse kent haar door en door, heeft haar ook vanaf het begin meegemaakt, en heeft mij leren rijden, en ze zorgen daar heel goed voor haar... En ze ziet er weer geweldig uit!

Wat een verhaal trouwens, ging alleen maar om het bonte _O-

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-13 14:26

We moeten niet te veel over andere dingen praten anders worden die reactie's weer verwijdert uit het topic omdat het Oftopic is!! niet dat ik het niet goed vindt hoor

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:26

Chantaliiejj schreef:
haha maak niet uit :) denk dat iedereen 3 uur wel goed vindt
Dan denk ik dat ik zo ga bellen :) of iemand anders wilt zo graag bellen naar het fjordenpaard

Zou je willen vragen of Daisy ook mee kan? :o Grote kans van niet, maar kan altijd vragen :D

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:27

Anders een hk topic aanmaken?

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:28

ik wil graag duke haha wilb je om hem vragen heb al vaker op hem gereden

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-13 14:28

ja Mariëlle zal het vragen licht er natuurlijk ook aan wie er met de ponykamp die week mee rijden en zal duke ook vragen die rijd altijd wel mee met de kampen of verhuur :) en zat ook al aan een HK topic te denken :)

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:29

ik wil wel een hk topic aanmaken wat willen jullie als titel

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:30

Super leuk z`n pony! hihihi nu zeg ik niets meer.

Ja alleen zoveel wordt er hier niet gepost dus weet niet wie er mee gaan het HK topic in....het is dat ik nu niets te doen heb op het werk maar anders klets ik ook niet heel veel :o

O jullie zijn me al voor, gezellig!

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:31

Ehm... Ja, wat is een leuke titel?

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:32

Daar ben ik nooit zo goed in...

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-13 14:46

oh ben ook zo slecht in een topic naam verzinnen :P misschien de Fjordenpaard meeters gaan door naar deel 2 ??? ook een slechte naam verzin ook maar wat hoor haha

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:57

haha ik zal het wel even verzinnen ik plaats de link als ik een heb en dan gewoon in huiskamertopic toch

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-13 15:08

meiden ik ga nu bellen welke tijd wouden jullie ? meestal wordt er op zondag volgens mij beetje vroeg gereden met de kampen vinden jullie half 1 goed

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 15:11

Ja hoor is goed!