Fotomeeting omgeving Arnhem!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Juliettex

Re: Fotomeeting omgeving Arnhem!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-13 15:09

vind het goed.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 16:04

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 19:49

Ik meld me bij deze toch af.
Ik had verwacht op meer variatie bij de paarden en dat we konden stemmen.

Helaas zie ik hier niet echt portfoliomateriaal in. Ook omdat ik week later ook al meeting heb met meer variatie.

JonneN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 09:47

Er is nog tijd voor mensen om zich aan te melden, zodat er wat meer variatie in komt en er wat variatie ik komt... right? Of zie ik dat verkeerd?

@Saskia: roep maar als je hulp wilt.

Ik ben gisteren bij mijn eerste meeting geweest en dat was echt prima geregeld. We hadden groepjes gemaakt van 2 of 3 fotografen per hond. Die hadden dan allemaal 10 minuten (kwartiertje zou net iets fijner zijn, omdat je elkaar elke ronde toch even moet vinden en de groepjes verplaatsen zich wat uit elkaar dus zit er afstand tussen). Iedereen had van te voren een schema gekregen en als een ronde afgelopen was werd er op een fluitje geblazen.
In de ochtend hadden we zo een paar rondes (dit keer met honden) en in de middag hadden we nog een paar rondes (paarden). Werkte prima en het is voor de paarden heus niet te lang om anderhalf uur te staan. Af en toe gewoon even lekker laten lopen en dan wat plaatjes schieten kan toch ook?
De losgooifoto's werden door alle fotografen tegelijk gemaakt in een losgooiring. Dat vond ik het enige nadeel, want met 10 fotografen is het dan wel druk. Voor deze meeting is het misschien een goed idee om dat in twee kleinere groepjes te doen. Doe dan bijvoorbeeld in de ochtendronde met elk 5 fotografen 2 losgooirondes (in het geval van 10 fotografen) en 's middags de portretten en dergelijke...

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 10:15

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 21-11-22 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 18:17

Bij deze een slotje. :)