Bokkersgala update's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Locatie?

Poll eindigt op

Centrum van Utrecht, betaald parkeren of OV, ongeveer € 15,-
58 (65%)
Buiten Utrecht, gratis parkeren of OV, ongeveer € 25,-
30 (34%)

Totaal aantal stemmen: 88

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 13:09

Jitske schreef:
Onze ervaring op dit moment is dat er maar weinig mensen zijn die willen helpen zonder daar iets voor terug te krijgen. We begonnen met 10 man organisatie en zijn nu nog met 3. Dit is op zich geen probleem, het lukt ons prima, maar het geeft ook wel aan hoe weinig energie mensen er in willen steken.

We bedanken je voor je tip en nemen het zeker mee voor een volgende keer, maar voor een eerste keer is het aftasten en is het nu zoals het is. We doen ons uiterste best maar moeten het doen met wat we hebben.

Ik vind het vervelend te lezen dat men wel een feestje wil, maar geen moeite wil doen. Toch denk ik dat het een kleine moeite was geweest om de flyer even te laten dubbelchecken op spelfouten.

Waarom ben ik inmiddels geblokkeerd om te reageren op de pagina?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 13:10

Cindeeh schreef:
Ik wil niemand aanvallen, maar waarom val je zo over die flyer?
Het gaat toch om het gala zelf, niet om de perfectie van een flyer?

Iedereen mag zijn mening geven denk ik? ;)
Een flyer is de uitnodiging, geeft voor mij vaak een beeld van wat iets in gaat houden, een 'first impression'.
Ik denk dat het ipv zeggen 'wat maakt het nou uit' dat je er juist iets mee zou gaan doen.
Het is dat ik het zelf niet kan, anders had ik graag wat in elkaar gezet.

Jitske

Re: Bokkersgala update's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 13:15

Een mening geven mag natuurlijk altijd. En daar kunnen we best iets mee.

Lieveli, we hebben je geblokkeerd omdat je op een hele vervelende manier aan het spammen was, zonder ook maar iets van onze reactie af te wachten of daar weer op te reageren.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 13:16

Ik spamde omdat mijn berichten werden verwijderd. Het is heel vervelend als je ergens feedback op wil geven en het steeds verwijderd wordt zonder een inhoudelijke reactie.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 13:22

Met dat ik een inhoudelijke reactie aan het typen was zag ik steeds meer spamberichten verschijnen. Was niet tegenop te boksen.

Maargoed, ik stel voor dat de discussie hier nu wel klaar is. Tuurlijk mogen er vragen gesteld worden en mag er kritiek geleverd worden, zal dit heus niet teniet doen, maar ik zie niet wat er nu nog gezegd moet worden. Heb je het idee dat er nog wel wat gezegd moet worden? Stuur dan even een pb'tje ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 13:27

Knap dat je kunt typen en verwijderen tegelijk. Ik hoor met de tijd wel of het feest überhaupt doorgaat. Ik koop voorlopig nog geen tickets.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 13:30

Gelukkig zijn we met z'n 3 op verschillende pc's ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 13:32

Dan vind ik het des te droeviger hoe het liep. Geen goede reclame voor je feest. Ik wil het hierbij laten.

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 13:35

Lijkt me toch dat als het gala niet door gaat, je het geld gewoon terug krijgt?

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 13:37

Ja natuurlijk! Als het gala niet doorgaat krijgt iedereen gewoon zijn/haar geld terug!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 13:40

Het Gala moet gewoon door gaan.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 13:47

Freya schreef:
Het Gala moet gewoon door gaan.

Eens! :j

Ben het wel met Lee eens wat betreft de flyer eigenlijk, verder ga ik me er niet in mengen.
Maar een flyer met een spelfout die er cheap uit ziet... Sorry voor degene die er moeite voor heeft gedaan, maar er zijn genoeg bokkers die iets met grafische vormgeving doen of proberen te doen die dit netter hadden kunnen doen.. := Dit durf ik niet op stal te hangen hoor!

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 14:01

Inmiddels hebben we nav mijn bericht een aanbod gehad van iemand die toch nog een flyer wil maken.
Er komt dus een nieuwe. Bedankt Jinte! :D

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 14:08

Ik las dat jullie als organisatie nog maar met z´n 3en zijn...als er iets is wat ik kan doen om te helpen hoor ik het graag ;)

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 14:09

We gaan zeker wel hulp nodig hebben met de aankleding van de dag zelf denk ik. Tegen die tijd doen we hier een oproepje! :D

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 14:15

oke, nou ik denk dat als ik alles voor elkaar heb ik zeker wil komen helpen :)

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-13 09:01

Feedback of opmerkingen kunnen natuurlijk altijd geplaatst worden, mits dit respectvol en op een nette manier gaat, nietwaar?

Als organisatie zijnde doen wij gigantisch ons best, en buiten het gala hebben we ook nog een druk leven, waardoor er af en toe foutjes gemaakt kunnen worden (zoals de flyer bijvoorbeeld) waarvan ik het erg jammer vond dat er zo fel en niet op een nette manier gereageerd werd.
Dit wou ik er nog even van zeggen en hier laten we het verder bij.

MAAR,, uiteindelijk gaat het natuurlijk om het gezellige feest wat we ervan gaan maken, en doen we ons best om zoveel mogelijk kaarten te verkopen *\o/*

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 13:13

Op de FB-pagina ontstond de vraag of gebande Bokkers welkom zijn omdat het gala niet vanuit Bokt georganiseerd wordt maar vanuit Bokkers. Wat ons betreft zijn gebande gebruikers welkom maar wel met een 'maar';
Door een gebande Bokker werd namelijk de opmerking geplaatst dat hij "nog wel wat appeltjes te schillen heeft met het team". Dit soort activiteiten, of dat nou appeltjes met zwarte of gekleurde Bokkers zijn, willen we natuurlijk niet zien. Het gala organiseren we voor de gezelligheid en voor Brooke Hospital, niet om de gelegenheid te geven ruzies uit te vechten. Dus wanneer deze Bokkers met een positieve insteek komen zijn ze zeer welkom! Anders blijven ze liever thuis.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 13:37

Snap ik! En vind ik logisch, maar hoe gaan jullie dat tegen? Ik bedoel, er moeten minimaal 150 mensen komen om het door te laten gaan. Wie staat er bij de deur, een bokker, een beveiliger of allebei?

En moeten mensen dan hun boktnaam bekend maken en wordt er dan gecheckt of diegene verbannen en verbitterd is?

Geen kritiek, gewoon nieuwsgierig

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 14:00

Niemand is uit onze mening verbitterd. Dat is een eigenschap die je je vooral zelf kan geven. En we plakken heus geen stikker met 'verbannen' als iemand dat toevallig is. Als je je bekend wil maken als Bokker mag dat, maar je bent niet verplicht.
Aan de deur staat een beveiliger en degene die kaartjes controleren zijn bij voorkeur geen Bokker. Maar we bekijken nog even hoe we dit definitief inrichten.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 14:16

Ok! Want het zou vervelend zijn als er mensen zijn die het feest expres komen verpesten omdat ze het forum niet meer op mogen.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 14:42

Dat is inderdaad wat we proberen te vermijden leiveli.
Het is de bedoeling dat het een gezellig gala word en dat iedereen het naar zijn/haar zin heeft.
We gaan er dan ook vanuit dat er geen mensen komen opdagen met verkeerde bedoelingen.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 14:55

Ik heb ooit geleerd: Don't assume.. You'll make an ass out of u and me.. :=

De kans dat het gebeurt is niet heel groot, maar hij bestaat wel.
Dit is geen aanval, meer een tip, houd er wel rekening mee.. You'll never know..

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 20:41

Zeker waar. Maar ik heb inmiddels de ervaring dat mensen die hier op het forum me niet altijd even goed liggen in het echt ineens geweldig leuke mensen kunnen zijn. Ik vind het daarom geen reden om iemand te weren die zich hier een ban heeft toegeëigend. Wie weet zijn het wel hele leuke mensen.
En kan je je niet gedragen en kom je de sfeer verpesten? Dan zet een grote brede man je binnen 2 seconden buiten :Y)
Maar dat geldt natuurlijk ook voor de niet-gebande Bokkers ;)

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 18:21

Als ik geld heb dan koop ik zeker een kaartje!
(En als het te regelen is met vervoer hihi).
Wellicht zou ik mijn broer kunnen vragen als beveiliger, maar ik weet niet hoe jullie dit regelen en of hij dan wil/kan. :)
-Hij is namelijk beveiliger-