Bedankt, strakjes alleen nog even Bos bloemen en fles drank regelen maar dat doen we later wel, want we moeten natuurlijk wel even weten of we alleen les gaan krijgen van Alex.. dat vraag ik tegen die tijd wel weer
Gelukkig heb ik ook 2 lieve ouders die heel veel sponseren. Ik betaal alleen clinics en trainingsweken zelf af en toe :p. Voor de rest heb ik ook nog een lieve oma die sponserd.
Saika
Geplaatst: 11-12-12 18:43
Goed geregeld allemaal Michelle! Daisy daar mag je heel blij mee zijn met zulke ouders en oma! Maar je hebt er ook nog wel een beetje de leeftijd voor . Ik ben ook altijd keurig gesponsord tot na mij studie daarna kon ik overal zelf voor gaan werken. Nu hoef ik echt niet meer aan te kloppen, en terecht. Noodgevallen daargelaten dan zullen ze altijd bijspringen maar gelukkig is dat niet nodig.
Super Michelle. Ik heb geen sponsers, ben getrouwd woon al 3jaar samen. Maar mijn paard staat wel bij mij thuis, woon op een boerderij, dus dat scheelt. Mijn schoonvader heeft ook paarden maar dan voor voor de kar.
Hoop dat de winter niet heel lang door blijft gaan en dat we lekker kunnen trainen voordat we de clinic hebben, de winters zijn de laatste jaren zo onvoorspelbaar.
Thanks allen Ik woon thuis, mijn ouders zijn mijn sponsoren, al koop ikzelf dekens, etc. En clinics betaal ik ook zelf. de rest krijg ik van ouders. Paardje staat ook lekker thuis
Zeg dat Daisy extra motivatie om je diploma te halen, zet hem op. Bij ons is het puur toeval dat we een vergunning konden krijgen om een huisje erbij te bouwen.
Hoe gaat het rijden bij jullie?? Gister werd helaas onze bak al snel hard, dus niet veel gedaan en paardlief vond het ook niet zo fijn lopen. Dus maar gestopt, we zien het vandaag wel weer, bekijk het even per dag nu.
beemst36
Geplaatst: 13-12-12 10:25
Hier ook geen sponsors, behalve dan me vriend als taxi en groom met wedstrijden en gratis schoenen voor me paard Me ouders hebben toentertijd me pony wel gesponsord maar ik wou een paard erbij dus die heb ik altijd alles zelf betaald. Wel dat ze bij grote dierenartsrekeningen het geld voorschoten, maar dan met vakantiegeld of eindejaarsuitkering terugbetaald en dan geld van de verzekering terug (was nog tijdens studie, nu heb ik gewoon een spaarpotje om voor de verzekering te kunnen voorschieten)
Lieuwkje_90
Geplaatst: 13-12-12 10:30
Ik kan thuis niet rijden, heb geen licht. Dus ik moet altijd naar de manège. Daar kan je gelukkig altijd wel rijden. Er is een binnen- en buitenpiste. Die liggen er allebei nog deftig bij.
De eigenaresse van die manège is vorige week overleden Dus nu is het bang afwachten of het gaat open blijven..
Bij onze vereniging hebben we 2 binnenbakken een 20x60 en een 20x40. Aangezien ik overdag werk kan ik er 's avonds heen, maar in de 20x60 bak is elke avond les behalve de vrijdagavond. De kleine bak is meestal wel vrij, dus eigenlijk altijd wel mogelijkheid tot rijden mits het niet te hard vriest, zoals vorig jaar was zelfs de binnenbak bevroren.
Ja, ze was sinds augustus naar Spanje verhuisd (3 jaar geleden was haar man gestorven aan kanker). Ondertussen had de vrouw een vriendin en zijn ze dus naar Spanje verhuisd. Ze had een spierziekte en daar had ze er minder last van. Eind vorige week zouden ze normaal even naar huis komen maar dat is dus niet gelukt.. Ze heeft een maagbloeding gehad en is daar overleden.
Jeetje Lienbono, wat erg! Ik kan me voorstellen dat het nu een heel rare situatie is daar, niemand weet waar hij aan toe is. Ik rijd momenteel dagelijks met mijn vrachtwagentje naar de manege om te rijden, kan hier buiten ook helemaal niets. Gelukkig zou het volgende week beter weer zijn!
Ik zou ook gewoon fotografen laten komen die het eens willen doen om te oefenen oid.. Hebben hun er een ervaring bij en hebben wij misschien mooie foto's