Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
leonie87 schreef:ik kan bij familie slapen/eten. Evt met 1 iemand denk ik (even navragen natuurlijk)
Wandel spullen heb ik al.
Dus voor mij is het alleen inschrijfgeld en evt kosten van drinken/eten kopen onderweg.
fientje80 schreef:andrea1992 schreef:ik heb momenteel geen baan dus het is best prijzig voor mij
ik ken niemand die maar in die omstreek woont
Misschien kunnen we een algemene oproep plaatsen zodat mensen die in de buurt wonen kunnen reageren? (bokkers voor bokkers?)
fientje80 schreef:andrea1992 schreef:ik heb momenteel geen baan dus het is best prijzig voor mij
ik ken niemand die maar in die omstreek woont
Misschien kunnen we een algemene oproep plaatsen zodat mensen die in de buurt wonen kunnen reageren? (bokkers voor bokkers?)
Destination schreef:Pfoeh, dat is nog best duur
Je kan de spullen wel vaker gebruiken, maar ik betwijfel of ik wel vaker mee ga doen dan een keer als ik deze keer al meedoe. Waarschijnlijk ben ik daarna direct genezen haha
NathalietjeB schreef:loop schoenen enzo heb ik ook wel ik loop eigenlijk op allerlei schoenen uren ook in t duin bos...
zou zeggen neem gewoon 2 paar schoenen mee 1 paar dichte schoenen en mocht je bij je hielen blaren krijgen neem je slippers mee waar je wel een paar uur op vooruit kan...
ik wil gewoon in de tent maffen is net zo makkelijk...maar nijmegen ligt toch in brabant??![]()
anders ga ik lekker bij me tante in t hotel overnachten