Ik heb geen thermobroek meeeh haha, maar ik weet al wat ik ongeveer aan ga doen. Vorige week was het namelijk veel warmer maar aan het einde van de rit eeecht heul koud..
Iig ga ik twee theromshirts aan doen en twee truien, en als het nog past twee jassen (en er gaat warme choco mee oid voor onze heenreis )
Volgens mij is Marlies de oefenrit ook op de fiets gegaan dus het moet te fietsen zijn?
Niekje51
Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-13 12:51
Op de fiets is geen probleem, heb ik afgelopen zondag ook nog een keer gedaan, en als de vorst de grond wat steviger maakt is het alleen maar makkelijker
Ik trek mn skibroek in ieder geval aan, brrrrrrr!!! Maar lekker zonnetje erbij, maakt het wel echt ideaal winterweer
Nou het was een Super rit! voor de mensen die niet mee zijn geweest.... jullie hebben echt iets gemist! Het was super gezellig en ook mooi weer, Zonnetje er bij....
Kleine Karelje vond het ook erg leuk en is geloof ik verliefd!!! Bedankt allemaal voor deze Gezellige en mooie rit!
Dank je wel, vond het ook heel leuk om te doen! Was een heerlijke rit, prachtig weer en gezellige mensen. Zeker voor herhaling vatbaar
En Bella droomt ook nog van een zekere zwarte meneer hihi, het klikte wel goed tussen die twee
ZusJacobs
Geplaatst: 13-01-13 18:06
Echt super heerlijk gereden! Top geregeld inderdaad!
Wij zijn nog even de tankbaan op geweest en de pony's hebben nog even uit kunnen razen, zat een boel opgekropte energie in van dat stappen *mauhhaha ze gingen er gewoon bijna vandoor.. * maar op de terugweg waren ze toch duidelijk toe aan meer stappen (gelukkig de laatste tien minuten kwam er weer wat energie in terug dus echt op waren ze niet).
Wat een weer ook, koud maar prachtig en echt weer leuke mensen (en paarden!) ontmoet
Edit] Wij waren trouwens 16.00 pas thuis en pony's hebben dus 7 uur (!!!!!!) voor de wagen gestaan Gelukkig een groot deel pauze haha
Niekje51
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-13 18:45
Voor de geïnteresseerden, dit is wat we gereden hebben. Ik heb em ietsje te laat aangezet en mn batterij was net iets voor het einde op, maar dat was op het pad bij de schaapskooi beide