Ik ook!! Even denken wat ik allemaal wil hebben.. Heb nog een Hunkemoller bon van kerst En verder kan ik nog wel een paar aparte vestjes gebruiken of een goed paar laarzen.
Zullen we om 13:00uur beginnen met lunchen ergens?
Goed idee Ik heb pas nieuwe kleren gekocht, maar moet nog 1 cadeautje hebben en dan kunnen jullie me helpen, want ik heb echt geen idee Ik ga een rode broek aandoen trouwens, kwestie van herkenbaarheid
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Vind het jammer dak er niet bij was, maar maar goed denk ik. Ben heel de dag een beetje dizzy geweest en nu net na het eten voel ik me helemaal bluh.
Geen foto's gemaakt helaas, Kelly zei het nog toen we terug liepen en Lore net bij het perron hadden afgezet. Super dom want dat was nou leuk geweest..
Ooh dan ben ik niet de enige die nog nooit in België is geweest! Opzich kan ik de meeste datums wel, maar denk dat voor een nachtje slapen een weekend het beste uitkomt?
kallipooh
Geplaatst: 29-12-12 22:51
Weekend is inderdaad wel makkelijk, maar dan hebben jullie zeker geen gratis reizen?
Edit: Hebben jullie nog een krokusvakantie? Ik heb tot en met 12 februari namelijk nog vrij.