haha, ik sta in egmond-binnen, 5 mnuten van de duinrand af! alleen ben ik niet heel vaak in het duin te vinden.. lot krijgt nogal een enthousiasme kick als ze in het duin is.. en is soms niet meer te houden! dus ik doe dus heel vaak rondje heiloo. stappend 1,5uur bezig =)
kan niet wachten om dan gezellig met jullie mee te gaan naar t duin of strand of wat dan ook en kan ook niet wachten om een nieuwe aanwinst te hebben. als mijn nieuwe aanwinst eenmaal er is blijf is lekker op t land staan bij alkmaar dus dan moet ik vanaf daar naar egmond hobbelen en inge dan kom je maar met de trailer hoor haha
tis best wel heerlijk zo dicht bij bos, duin en strand. net even spontaan nog 'ff' naar het strand gereden. heerlijk zo;n breed strand =) sorry voor de gene die ik jaloers maak nu. ihihi
en dat is ene noord holland topic. misschien kunnen we ons EGMOND topic dan starten, haha
je maakt me super jaloers wil oook!! maar me peerd ke neht niet
NathalietjeB
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-12 22:13
pinkie87 schreef:
moet ik wel een auto hebben die trailer mag trekken
koop je een volvo station mij maakt t niet uit als iemand ook nog es een egmond topic wil aanmaken maar dacht een nh topic is net zo gezellig maar stop es met mij jaloers maken xD ik wil ook naar t strand maar hopelijk over een tijdje ik wil dan heerlijk stappen op t strand en lekker door t zeetje zonder zadel ik droom alweer weg bij t idee alleen al....zwijmelt lekker weg
denk nog wel sneller, wij zitten nog een stukje het dorp in en als we om half 8 zadelen zijn we om kwart over op het strand. Rijden ook niet echt hard of zo
Joscaa
Geplaatst: 12-07-12 23:03
NathalietjeB schreef:
pinkie87 schreef:
moet ik wel een auto hebben die trailer mag trekken
koop je een volvo station
Die van ons is te koop. Mag 1 a 1,5 paards trailer trekken zonder E rijbewijs
pff ik had gehoopt dat de volvo een trailer met alleen B mocht trekken, maar ik vind er geen die ik dan kan huren ggrrrr Kan meedoen aan een les van chris knol (trailles) maar dan moet ik echt met de trailer.. dan is het wel balen.
Henj t is dat ik niet kan steken met een trailer anders had ik je wel willen rijden hoor als je zelf een trailer heb. heb zelf een volvo station 2 liter turbo dus die kan wel een aardige trailer trekken
van de duinrand kan je nog beter via de weg naar het strand. het stukje door het duin is ook nog 10/15min stappen tot de splitsing strand. vanuit mijn stal is het 25min stappen.. maar mijn paard loopt echt door.. vriendin van stal moest gister der paard echt aldoor laten aandraven en haar paard is net zo groot.. haha