Ja sorry Kel. Ik werk tegenwoordig alleen maar kei hard grrr. Ik ga het er nu zo ongeveer neerzetten. Wou het nog ff in een bestandje zetten, maar ben echt op voor vandaag.
Vealosz
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-12 18:18
ROOSTER HONDENMEETING RHEDEN
DATUM: Maandag 23 juli
MODELLEN: De modellen zijn onderverdeeld in 2 groepen. Kijk goed in welke groep je zit!
GROEP 1: Drago van Michael (vriend van Vealosz) Giaia Jack Beau
GROEP 2: Chelsea Bono Job Dickie Kay van Kelz *rest vd namen weet ik niet, moet je zo maar ff opzoeken *
Groep 1 verzameld om 12:30 bij de bezoekerscentrum en zal naar verwachting rond 14:30 klaar zijn. *toch? * Groep 2 verzameld om 15:00 bij de parkeerplaats en zal naar verwachting rond tussen 16:00 en 16:30 klaar zijn.
De fotografen zijn de gehele dag aanwezig. Verzamelen om 12:30 bij de parkeerplaats. Tussen 14:00 en 14:30 hebben de fotografen eventjes pauze. 16:30 verwacht einde dag.
MANIER VAN WERKEN We beginnen pas zodra iedereen aanwezig is. Wees dus op tijd! Graag willen wij van iedereen een telefoonnummer hebben voor het geval dat.
Elke groep begint met portretfoto's. Voor de portretfoto's krijgt elke hond 1 of meerdere fotografen aangewezen die gedurende 10 minuten foto's maken van de hond. Na 10 minuten wordt er gewisseld totdat elke fotograaf elke hond op de foto heeft gezet.
Nadat de portretfoto's zijn gemaakt zullen er actiefoto's gemaakt worden. Voor de veiligheid van de honden, baasjes en fotografen zullen de fotografen zich op 1 hond richten. De hond die gefotografeerd wordt mag zijn moves laten zien terwijl de rest van de honden aangelijnd is en even wacht. Er wordt 5 minuten per hond gerekend voor actiefoto's, dit omdat de andere modellen anders erg lang moeten wachten.
Ik ook! Mijn baas begon er over om maandag vanaf 4/5 uur te gaan werken, maar heb mijn collega's gelijk duidelijk gemeld dat ik er maandag niet bij ben hihi.
Kelz: We verzamelen gewoon bij bezoekerscentrum, en kunnen vanaf daar met zijn alle doorrijden naar de "meetingplek".
Super dat ik in groep één zit! Wilde daarna nog iets anders gaan doen. Ik neem aan dat als je met iemand mee rijdt naar de plek waar de foto's gemaakt gaan worden, je ook weer mee terug gaat naar de ontmoetingsplek, zeg maar?
Hoi! Helaas moet ik gaan afzeggen.. Vind het ontzettend jammer, maar Beau voelt zich de laatste tijd niet echt lekker en we hebben die middag meer te doen met z'n tweeën. Ik vrees dat als ik de fotomeeting ook nog ga doen, het heel veel voor hem wordt. En al wil ik heel graag mooie foto's van m'n ventje, zijn welzijn gaat toch nog voor. Sorry! En heel erg veel plezier
Dames. Ik en Dickie moeten helaas afzeggen. Dickie is behoorlijk verkouden en heeft vlooien. Voordat hij jullie honden aansteekt lijkt het me verstandig om verstek te laten gaan