! KLIK
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!

, vind ik tof zulke platen ipv dat je in een netjes handgalopje met een glimlachje op het paard naar de camera kijkt 

Grote kans dat ze foto's van diversen fotografen uit kiezen, ik weet niet of het mogelijk is maar mij lijkt het het handigst dat ze digitale bestanden kopen en deze dan zelf in een albumpje laten drukken ofzo ? Ik stuur dan zelf ook nog foto's toe van shoots die in het verleden aan huis zijn gemaakt zodat ze de kudde compleet hebben.
Mijn ouders zullen mogelijk met uitkiezen van de foto's naar andere dingen kijken dan ons, vooral foto's waar ik ook op sta
spreekt ze erg aan, gelukkig kom ik die niet vaak tegen maar mochten jullie deze toch hebben....Mijn vraag aan jullie is of ik de link waar de foto's van Terhorsterstrand op staan aan mijn ouders mag geven zodat ze alle foto's kunnen zien? Van Maysoon heb ik de link van Junita haar album via PB gekregen, mag ik deze ook aan mijn ouders geven? Antwoord mag ook via PB als dat handiger is! 
is goed, geen probleem
Mijn foto's staan er al allemaal op, maar ook bij mij hetzelfde verhaal: originele bestanden kosten bij mij pittig wat omdat de klant er zoveel afdrukken mee kan maken als hij/zij maar wil en ik verdien er dan niets meer aan. 

! Ik zal me spijtig genoeg ook aan moeten sluiten bij de rest. De prijzen voor de digitale bestanden zijn een stuk hoger dan een gewone nabestelling
. 
Is weer even geleden, keek vandaag weer even op de picturepush, maar zit nog met smart te wachten op een paar fotograven
Ben voornamelijk nog erg benieuwd naar meer foto's van Faemina & Zoey van Mark, nadat er 1 supermooie van Faemina hier heeft gestaan
Bij voorbaat dank!!!