Jaaaa!! Leuke modellen Gezellig dat coco mee komt!
Is inderdaad helemaal niet lang lopen, ben niet geweldig met schatten, maar voor ik het wist waren we er al Ik wil inderdaad geen regen! Bewolking is prima!
Haha, ik zat ook al de hele dag met ooooh ik moet dit alvast pakken en boodschappen doen en en en... naja heb morgen nog ongeveer de hele dag xD
Ik heb woensdag nog een shoot gehad en morgen wedstrijd dus allemaal erg onverwachts maar wel erg leuk! Coco krijgt maandag en dinsdag lekker vrij! Hebben jullie eventueel nog voorkeur met knotten of welk kleur dekje? (donkerblauw/lichtblauw/lichtbruin) (zie profiel) Ik heb er wel heel veel zin in!
Mnon1994
Geplaatst: 27-07-12 23:07
Fleur mag ik vragen waat jij met je pony staat? achtergrond op fotos van je profiel komen me zo bekend voor! aangezien je ook vlak bij apeldoorn woond dacht ik laat k t eens vragen
Ik heb zojuist een bevestiging gekregen dat ik Cootje vanavond en morgenochtend eventjes onderhanden moet nemen en helemaal schoon te maken. Mijn 5 jarige ruin mag ook mee Mocht ik gaan rijden, wordt het een grijssetje, heb een namelijk een grijze rijbroek, grijze dekje en eventueel een grijze peesbeschermers. Ik zal hem morgen zijn lakhoofdstelletje om doen!
Bagheera_206
Geplaatst: 28-07-12 17:57
Heeft er iemand voor mij nog de grote mail? Hoe laat moet ik precies waar zijn?
Ondertussen even mijn kaartjes leegtrekken van vandaag en kijken hoe ver ik met de foto's kom.
Ik kan morgen helaas niet mee, mijn zus wordt 18 en het gaat ons de hele dag duren Waar ik op de foto's sta is bij ons thuis. Jullie veel plezier morgen!!
jenne
Geplaatst: 28-07-12 21:04
Mooie modellen zijn er bij gekomen!
Jammer dat je niet mee kunt fleur.
XxNooh: Ik hoop ook echt dat Lotje niet gaat rollen, heb voor de zekerheid toch maar een zomerdekentje op gedaan.
Vandaag druk geweest met de voorbereidingen. Lotje is het wassen ondertussen compleet zat. Ben nu al 2 weken bijna elke dag met haar staart bezig geweest en vandaag helemaal gewassen. Niet alles is compleet wit geworden helaas, sommige vlekken zijn zo ingetrokken jammer genoeg. Maar gelukkig is het niet meer zo als dat ik haar net had. En dit was 16 juli
staart krijg je nooit helemaal schoon. mijn groene zeep was op, dus moest paarden shampoo gebruiken en da werkt toch slechter. ma 1000x insoppen en uitspoelen is t eindelijk schoon haha
jenne
Geplaatst: 28-07-12 21:15
Hier is er andere halve fles groene zeep doorgegaan de laatste dagen Groene zeep werkt idd beter dan paarden shampoo heb ik het idee, en het is een stukje goedkoper Vind het wel jammer van de staart, maar ze blijft er overheen plassen. Voor vannacht heb ik hem gevlochten, maar normaal overdag in de wei heb ik hem gewoon los zodat ze vliegen kan meppen.