Voor mensen die het leuk vinden kun je je paard ook longeren/los laten lopen aan de longeerlijn, waardoor het met bewerking lijkt dat je paard los op het strand loopt..
De bedoeling is in principe eerst portret foto's en dan rij foto's
Hahaha Sanne... Op Cody hoef ik toch niet meer te oefenen de menselijke modellen van vorige weer waren meer een uitdaging voor mij Maar wel goed gelukt al zeg ik het zelf
NiKip
Geplaatst: 15-06-12 16:22
Trouwens.. Frits is ehhh tja.. een beetje verkleurd door de zon Toen ik hem net kreeg was hij nog zwart, maar ondertussen is hij veranderd in een koffievos
Hebben mensen trouwens nog tips hoe ik kan optutten voor de fotoshoot? Ik had al iets gelezen over babydoekjes
Glansspray voor de manen en staart, beetje vaseline rond de ogen en neusgaten (wel oppassen met de zon xD) likje vet op de hoefjes, tuig invetten (maakt echt verschil!), felle kleuren vermijden, vaak komt dat heel heftig uit op de foto Mooi en heel tuig gebruiken, geen lelijk halstertouw o.i.d. en verder kan je van tevoren nog even kijken op welke geluidjes of dingetjes hij goed reageert zodat zijn oortjes ook fijn naar voren staan op de foto Dan kom je al een heel eind!
Sanco
Geplaatst: 15-06-12 16:44
Oja, geen wortels of gras laten eten voor de shoot! Sommige paarden schuimen nogal namelijk zeker op het strand als het spannend wordt, en een doekje meenemen om de snuit af te vegen is ook handig
Haha wat een schuimbekkie had hij ja . Tuig invetten scheelt inderdaad een hele hoop, en mooi tuig natuurlijk ook. En witte kleren/wit dekje is vaak ook geen goed idee (snel overbelicht).