Fotomeeting omg. Den Haag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:37

Zo te zien zit er geen afrastering tussen.. als je inzoomt een stukje verder waar het ruiterpad vlakbij het wandelpad ligt zie je wel afrastering aan de andere kant van het wandelpad..

Maar is bijna een km lopen voor ons fotografen...

Je bedoeld richting noord toch??? want ik kijk nu waar een groene pijl staat. en dat is vanaf de kuil richting noord ;)
Laatst bijgewerkt door DesireeK op 23-04-12 18:40, in het totaal 1 keer bewerkt

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:40

DesireeK schreef:
Zo te zien zit er geen afrastering tussen.. als je inzoomt een stukje verder waar het ruiterpad vlakbij het wandelpad ligt zie je wel afrastering aan de andere kant van het wandelpad..

Ja en als je dus op de splitsing komt (dus nog meer naar boven het ruiterpad volgen) komt er op een gegeven moment een weg naar links richting het strand... maar op die splitsing is ook een hele grote open plek..

http://g.co/maps/py3dv

Maar waarom vragen we het niet aan fotografen/modellen die al eerder daar voor een shoot zijn geweest. Er was hier iemand die zich aangemeld had die had het daar al een keer eerder gedaan, maar zij heeft zich later weer afgemeld...

DesireeK

Re: Fotomeeting omg. Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 18:58

Ben benieuwd wie het was.. en of er inderdaad nog meer mensen zich melden die weten van hoe of wat daar..

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 19:30

Ja Snoekiej maar dat was op het strand. Niet in de duinen

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 19:45

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 20:19

Zo ik heb net even het topic doorgespit van de vorige fotomeeting op de wassenaarse slag. Wat ik zo uit de bericht begrijp is dat ze bij de kuil het wandelpad op gegaan zijn en daar de standfoto's gemaakt hebben...

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 20:35

Ok.. als er dan iemand is die daar dicht in de woont even een kijkje zou kunnen nemen zou het wel fijn zijn..
Ik zie wel dat er een foto van ginny bij staat dat Billy op het voetpad staat.. Dus ben wel benieuwd naar de ruimte.. we moeten dan ook wel rekening houden met wandelaars, zeker als het eindelijk weer eens mooi weer is. dan gaan toch veel mensen ineens allemaal wandelen ;)

shanine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 20:55

Hoi,

ik wil graag mijn portfolio uitbreiden, dus ik zou graag mee gaan als fotograaf!
ben nog niet zo heel erg bekend met dit soort metingen maar het lijkt mij erg leuk!!

xx
Shanine
www.srpw.nl

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 20:59

shanine schreef:
Hoi,

ik wil graag mijn portfolio uitbreiden, dus ik zou graag mee gaan als fotograaf!
ben nog niet zo heel erg bekend met dit soort metingen maar het lijkt mij erg leuk!!

xx
Shanine
http://www.srpw.nl

Lijst is al vol. Je kan je nog wel op de reservelijst zetten denk ik.. lijst staat op pagina 9...

shanine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 21:01

oh oke dat zegt al weer dat ik niet zo heel erg bekent ben op bokt jammer!! hoe moet ik mij op de reserve lijst zetten!:-)

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 21:04

Het oranje stuk is het ruiterpad tot aan de strandopgang. Bij de geel gemaakte delen zou je volgens mij wel portretfoto's kunnen maken omdat daar geen prikkeldraad staat maar niet met 10 paarden tegelijk.
Het tweede gele stukje is denk ik een klein kwartiertje lopen, het eerste gele stukje misschien 5 minuten vanaf de kuil.

Ik ben vrijdag vrij, als het niet hoost van de regen ga ik mijn hond daar wel uitlaten en wat foto's van de omgeving maken.

Afbeelding

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 21:13

TOP Nescafe.. Dat ziet er goed uit zo.. Ik ga duimen dat het droog is vrijdag. ben dan wel benieuwd naar de foto's ;)

@shanine: de lijst die op pagina 9 staat quoten en je eigen naam even bij reserve zetten. Lukt het niet geef dan nog maar een gil.

abcde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 21:30

om legaal op het ruiterpad te komen moet je dus echt een heel stuk terug met de paarden langs een drukke weg als het mooi weer is. Auto's rijden daar best flink door naar de kuil toe. Je kan dus illegaal over het voet pad aan de rechterzijde die niet gekleurd is. Eerder parkeren is met trailer niet mogelijk ;)
Ga helaas niet mee maar denk alleen even met jullie mee, en ken het daar redelijk.
Al zou ik ook niet kunnen zeggen waar je echt goed in de duinen kan fotograven.
Maar zoals eerder gezegd het strand op, en na paar honderd meter al helemaal vrij!

Als optie zou je misschien nog beter:
Eerst het strand op gaan bij de kuil,
is wel wat kijkerig, maar nog voor 15 mei niet heel druk.
En dan naar rechts doorrijden tot de 1e volgende oprit omhoog ;)

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 21:34

Tnx abcde voor het meedenken.. hoe lang is dat illegale stukje voetpad totaan het ruiterpad ongeveer? Dat zou wel prettiger zijn inderdaad voor de modellen dan langs een "druk" stuk weg..

abcde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 21:35

DesireeK schreef:
Tnx abcde voor het meedenken.. hoe lang is dat illegale stukje voetpad totaan het ruiterpad ongeveer? Dat zou wel prettiger zijn inderdaad voor de modellen dan langs een "druk" stuk weg..

Tja dat vind ik moeilijk inschatten.
Vorige week wilde wij er ook overheen, maar had ook nog los lopende hond mee............ dus durfde de gok niet aan :+

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-12 21:48

kan ik me voorstellen, als je dan gesnapt wordt kost het en beetje veel zonde geld..

Fidele

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 13:56

Bovendien zijn veel ruiterpaden behoorlijk smal en afgezet met prikeldraad, echt niet dat mijn dochter mee mag tussen allerlei onbekende paarden, dat is vragen om ongelukken!!

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 18:53

Fidele schreef:
Bovendien zijn veel ruiterpaden behoorlijk smal en afgezet met prikeldraad, echt niet dat mijn dochter mee mag tussen allerlei onbekende paarden, dat is vragen om ongelukken!!

Fidele, ik begrijp dat er een ochtendgroep is die direct vanaf de kuil het strand opgaat en daar ook blijft. Op het strand worden dan stand en/of portret en/of rijfoto's gemaakt afhankelijk van wat de modellen willen. Op pagina 10 staat de inschrijflijst.
s Middags is er een tweede groep die nog een locatie zoekt voor portretten naast de foto's op het strand maar daar worden de mogelijkheden nog verkend.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 19:17

Precies.. Nescafe, maar het ligt er natuurlijk wel aan hoeveel er alleen het strand op willen.. Er wordt alleen in het duin portretfoto's gemaakt denk ik want er is niet echt een mogelijkheid om echt te rijden in dit gedeelte van het duin zoals het er nu naar uitziet.. Dus portret (naast je paard) in het duin en rijden op het strand...

Ik hoop niet dat het je heeft afgeschrikt Fidele? Maar voor de portret foto's is het duin denk ik wel mooier.. vooral als we in de buurt een beetje uitbloeiende bosjes enzo hebben...

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 20:46

Benthe kwam met een grandioos idee. Bij de pannenkoekendinges achter is en oude vergroeide paddock waarin prima portretfoto's met achtergeond gemaakt kunnen worden. En daar vlakbij is ook genoeg ruimte om een galopje te maken en daarvan foto's zei ze. Als dat zo is is het problem solved :D

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 21:16

http://g.co/maps/y24j3

Opzich een goed idee! De afgelopen keren dat ik er alleen was te paard was de paddock bezet. Misschien even bellen of het uberhaupt mag/kan!

Doen we dan helemaal niet meer het strand?

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 21:21

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 21:23

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 21:27

Wat mij juist gaaf lijkt is als jullie nou in de bosjes gaan zitten en wij over die ruiterpaden heen galoperen/draven. Het is volgens mij wel open dat dta moet lukken. Dat lijkt mij gewoon ontzettend gaaf!! Super gave omgeving dan.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 21:29

Afbeelding

Dit is ook een foto van een ruiterpad dat een voet/fietspad kruist daar..