kani_ejj, dan word jij de honden-vasthoudster. Mijn hond kan het wat spannend vinden met de andere honden, maar is verder wel rustig. Zal kijken of ik hier nog een slipketting van een showhalster af kan plukken. Anders wordt het haar Friesche halsband. Of een andere. Neem er wel meerdere mee
ik heb ook meerdere dingen bij me:P heb mn k9 tuig, showhalsbandje van mn poedel en hij kan ook gwn helemaal los.. eerst blaft die onwijs irritant, maar daarna is het over.
haha :p ik laat hier in de buurt regelmatig honden uit als ze moeten werken of ergens heen gaan.. ze gaan als eerste naar mij toe loop vandaag met een deense dog genaamd :: JAN
Daisyree
Geplaatst: 17-04-12 12:25
Dan neem ik beide mee, camera en hond. Ik zie wel hoe het loopt. Zal voor de zekerheid even een haak meenemen dan kan ik Amber vastleggen. Het zou wel fijn zijn als er dan iemand bij haar blijft staan. Kani-ejj ze trekt behoorlijk, maar zal ook een slipketting meenemen.
Amber is vandaag in iets gaan staan. Bij de DA geweest en ze is weer terug met 4 hechtingen en een mooi blauw verbandje. Ik kijk dus nog even aan of ze zondag meekan. Foto's met verband om zijn ook niet zo charmant en ik wil ook niet dat de hechtingen weer losspringen ofzo. Ik hoop dat het gaat lukken, maar dat hangt echt even af van wat de DA vrijdag zegt.
Ja ze was wel heel dapper en gaf geen kick. Maar ik ken haar en ze vergeet dan dat ze een zere poot heeft en gaat als een dolle aan het spelen en doen. Als de DA aangeeft dat dit allemaal geen kwaad kan dan gaat ze gewoon mee. Ik zal het vrijdag nog even laten weten. Ik kom hoe dan ook foto;s maken!
ik zit op weeronline net te kijken, in de ochtend zijn er 2 druppels, dus dat het gaat regenen. en in de middag droog, maar bewolkt. het wordt 10 graden.
Ik hoop dat het nog opklaart of is bewolking niet erg ?
Bewolking drukt de sfeer en daarmee toch ook de foto's. Als ik het weer van de afgelopen dagen zie, wordt ik daar niet vrolijk van. Als het weer (te) twijfelachtig is, is het dan niet beter om het toch te verschuiven? Ik zou het zo zonde vinden als iedereen deze kant op komt en de weersituatie (te) slecht is.
Ik kan die data nog niet vastleggen ivm de vakantie. Ik zie wel wat het wordt en sluit mij daar bij aan of niet. Ik denk wel dat voor mij de 6e beter uitkomt dan de 29e.
voor mij ook, anders zet ik hem vast op de 6de en dan als iedereen kan zou dat erg fijn zijn. Weekend met konningendag zijn toch de meeste niet aanwezig of brak haha
11 mei zou voor mij goed uitkomen ik wil ook graag meedoen ! als fotograaf maar ook een modelletje mee nemen een shi tzu ! . bos onverzettelijke is wel een leuk bos lady is daar helemaal vertrouwd aleen is de omgeving niet zo heel mooi . maar het is wel een super uitlaat plek voor de honden .