Als t goed is krijg ik binnenkort de overige rekening. Zouden jullie ook binnenkort het overige geld kunnen.overmaken? Ik zal nog even uitrekenen hoeveel
Heb alleen nog steeds geen factuur ontvangen en ook de papieren niet, dacht dat die 6 weken van te voren zouden komen. Ik heb ze vandaag dus even gemaild om te vragen wanneer ik ze kan ontvangen en of alles goed is gegaan
Binnen hoeveel dagen wil je het geld op je rekening hebben? Ik kan het in principe nu direct over maken, maar handiger is voor mij na aankomend weekend.
Ik kan het vanavond voor t laatst doen en anders pas over 10 dagen. Want mn pa heeft het intetnetbankieren allemaal lopen beveiligen en die gaat morgen op vakantie
O! Zover vooruit zat ik zelf niet eens te denken dus voor mij is dat geen probleem! Ik zet het in mijn agenda, mocht je uiterlijk woensdag van mij niks gehoord hebben ( de 12e ) niks ontvangen hebben moet je even gillen, is er kans dat ik aan het slaapwandelen ben geweest.
Alles om iemand te vinden ik heb iig wel al een advertentie op de boktmarkt gezet, link staat in mijn onderschrift. Weet niet of we van de mods een nieuw topic mogen openen?
Ik heb de oproep op mijn facebook omhoog geschopt En iemand die t plekje wil reserveren tot morgenavond gaat om bokker ldeGraaff. Ze laat morgenavond weten of ze mee kan
Ooh, zou mooi zijn als ze mee kan!! duimennn. kreeg ook nog een reactie van een bokster die wel mee zou willen dus die heb ik even gepb't met het bedrag
Vertel wat over jezelf om af te spreken, ik kan iig altijd op zondag behalve 7 oktober
Heb jij toevallig ING? Ik heb het geld voor ons al overgemaakt maar het laatste deel moet nog. Het moet helaas donderdag bij hen ontvangen zijn. Als je ing hebt staat het snel op mijn rekening en kan ik het meteen overmaken. Ik heb rona ook gevraagd of zij het anders kan voorschieten dat jij het dan weer naar haar overmaakt. Zij heeft namelijk ook ing
Ik vind het echt superleuk dat je mee gaat you made my day