Hij kan ook met sushi vieren dat het de kortste dag is. Goede reden voor een etentje. Linda jij paste prima in ons sushi groepje vond en vind ik. We hebben het erg gezellig gehad. Leuk dat je er 22 december bij kan zijn. En leonie gewoon een vriend kan ook mee hoor hoeven niet pErse iets met paarden te hebben. Marcel ment met onze Tinker en ik rijdt hem.
Ik durf het bijna niet te vragen Maar zou ik ook mee mogen? Ik studeer in Tilburg, maar ik ken echt weinig mensen nog... Zou het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen! ...Als jullie niet eng zijn Ik heb nog nooit échte Bokkers ontmoet
leonie87
Geplaatst: 21-11-12 11:37
Wat is het verschil tussen een échte bokker en een neppe . Ik ben ook pas 1 pagina terug aangehaakt, dus van mij mag het, maaruh, wie ben ik
Ps. ik ben niet eng zover ik weet
Lady_M
Geplaatst: 21-11-12 12:19
Nou ja, de ene loopt los in het wild, en de ander kom je alleen tegen in topics
hahahaha Leonie, ik heb je nog niet ontmoet, maar je moet wel heel erg zijn om bij mij in de categorie eng te vallen
Lady_M welkom! uiteraard mag je mee op onze sushidate, wij vinden het ook erg leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, en het wordt alleen maar leuker met meer mensen!!
ECHTE bokkers……. wat grappig
Lady_M
Geplaatst: 21-11-12 12:53
Ik voel me uitgelachen
leonie87
Geplaatst: 21-11-12 12:56
Oeee ik loop los. Ben jij net zo eng als mij freakfish? Ik ben wel snel door de mand gevallen hier zeg...
Haha Lady . We lachen je niet uit hoor. Vind het gewoon heel grappig hoe je het uitdrukte! Geniaal woordgebruik
Lady_M
Geplaatst: 21-11-12 13:07
Haha, dat weet ik
En ik neem gewoon een zweep mee ter zelfverdediging Je weet maar nooit!
gezellig! ik vind het ook leuk om meer nieuwe mensen te leren kennen. Heb natuurlijk wel vriendinnen, maar die wonen allemaal ver weg. Dus vind dit soort dingen altijd erg leuk!
Heb er enorm zin in! Laat Maarten overigens maar gewoon op de lijst staan hoor. Ik ben dik bezig met een overhaal-actie, en mocht ie nou alsnog niet meegaan, is het minder erg dat we met 1 minder komen lijkt me
Anoniem
Geplaatst: 21-11-12 21:44
Gezellig nog een newbe! Niet schrikken van ons, we kunnen erg hard lachen! Of ik eng ben weet ik niet? Vinden jullie mij eng?
Hey Ladies, het beloofd een druk bezochte avond te gaan worden..... Er gaan van stal ook weer een paar meiden mee. Zoals ik het nu heb geteld........14 personen!!!
Hebben jullie een voorkeur voor welk restaurant?
leonie87
Geplaatst: 26-11-12 10:19
Wow! Druk druk. Gezellig Ik kom iig vanaf Eindhoven dus als er mensen uit die richting komen, kan er wellicht worden gecarpoold. Mits ik niet te eng ben
Leuk!! Grote groep haha Mij maakt niet uit, heb geen voorkeur! En Enjoii ben ik al zo vaak geweest (ze hebben wel wat nieuwe dingen op de kaart, zoals gefrituurde garnalen rol, daar hoef je niet meer voor bij te betalen).