ja kan geregeld worden. waarschijnlijk lukt het ook met alleen een nekrope (A) maar dat is afhankelijk van zijn gemoedstoestand en of sal er bij is haha
Idd graag een hoofdstel oid, niet een halster Zo kwam ik laatst foto's tegen van een meeting,was een shetlander bij met een aan elkaar geknoopt halster Daar had ik dus al geen foto's van gemaakt
Mijn lijstje krijg je ergens vandaag ook, zal er later eens voor gaan zitten
Flauw hoor dat je tiff niet gewoon een bit in doet Haha nee tissund t kind! Ze moet dat zelfde halster aan als ik voor Qual heb, die staat der zo mooi!
tja als sallie mee mag dan moet ik ook even iets verzinnen. zon dun arabisch showhalster is niet zo duur en misschien dat ik hem toch wel het bit moet gaan leren aangezien hij nog niet gecastreerd kan worden. ik heb nog een showhalster met hengstenketting die sal niet meer past zal die (als ik mee mag) ook meenemen voor de liefhebbers.
Ik heb pas 4 stemmen ontvangen en zijn allemaal heel verschillende stemmen xd Dus kan er eigenlijk niks over zeggen helaas. Ik kan trouwens niks wegshoppen hoor, ben ik niet goed in
sorry mensen ik is nog steeds nieuwschierig! Gaat pas bedenken hoe ik ga als we gekozen worden, anders word ik te enthoussiast
o0eefje0o
Geplaatst: 04-03-12 20:57
ik ga tegen de tijd als men puppie word gekozen idd kijken voor mooi leren halstertje! en als terr gekozen word moeten fotograven maar kiezen dresuur spring of western outfit