Ik ben mijn oplader vergeten dus mijn laptop houdt het niet zo lang vol. Ik lees dus alleen dit topic even globaal bij.
wwr
Geplaatst: 28-02-12 13:09
We verzamelen om 18.00 bij de AH to go? Dan mag ik wel opschieten
Ik heb tot 15.00 college, maar moet om 14.50 de bus uiterlijk hebben, dan ben ik om 17.50 in Arnhem als ik niks mis. Zullen we even nummers uitwisselen? Mocht ik het dan niet redden, dan kan ik in ieder geval smsen.
Pb je nummer maar even! Ik heb van meerdere mensen al nummers En we moeten om 5 voor half 7 ofzo uiterlijk bij t station weg lopen t is echt super dichtbij
1234
Geplaatst: 28-02-12 17:27
heb ff gekeken, ent is indd heel dichtbij station xD Nog ff iets om op te letten trouwens, voor degenen die met de trein komen en niet bekend zijn op Arnhem centraal, kijk goed welke trap je evt. neemt Er is namelijk een trap naar Sonsbeekzijde (staat ook op een bord wat boven de trap hangt) en een trap richting stationshal. Dus dan moet je de stationshal hebben xD anders sta je ergens waar je niet moet zijn
Ja, super handig! Ik heb er echt zin in dames! Alleen nog even kijken hoe ik mezelf herkenbaar maak, hihi!
1234
Geplaatst: 28-02-12 17:29
Ik weet je wel te vinden, zorgen we er gewoon voor dat we met zn 2-en daar komen te staan als er iemand voor de AH to Go staat valt het vast wel op
Wel handig, k kreeg van mn moeder gister 20 euro contant xD (had k nog tegoed van dr) Dus hoef niet meer te pinnen voor morgen. Zal 20 euro genoeg zijn? Heb ook nog wel wat los geld hoor, maar toch.
Denk dat dat voor 2 of 3 drankjes en eten wel genoeg is toch? Geen idee... Ik heb zelf nu nog 40 contant
1234
Geplaatst: 28-02-12 18:04
ja ik drink meestal niet zo veel Scheelt wel Meestal neem ik maar 1 of 2 drankjes xD Mjaah vind t beetje onzin om nog meer bij te pinnen xD K houd het liefst altijd zoveel mogelijk op mn bank.
voor de mensen die niet bekend zijn op station arnhem, je moet de trap af om in de stationshal te komen. Dus als je bij trappen die omhoog gaan staat moet je naar de andere kant van het perron lopen ^^
Das n goeie inderdaad! En de mensen die m'n nummer nog willen, ff n berichtje sturen Nummers van Nienke en Lynn heb k al En als k er aan denk om m aan te doen, heb k n half lange rode leren jas aan!
k moet er morgen wel aan denken dat ik optijd weg ga Niet dat ik nog lekker zit te chillen als k uit school kom (16:30), en er dan achterkom: ooops tis al 18:00 gweest Normaal heb k namelijk niets op de woensdag avond xD
Ja, we maken foto's!! Suus is bijna in Arnhem en ik ook. We zien jullie om 6 uur!
1234
Geplaatst: 29-02-12 17:13
zo, ik ben alweer thuis ff kijken hoelaat k de bus ga pakken.
K ga rond 5 over half 6 weg Zit te denken of k mn schoudertas mee zou nemen of niet xD Denk maar van niet, heb em nergens voor nodig hahah portemonnee past net in mn jaszak.