wie weet gaan we nog eens schieten of zal ik toch dat topic gaan maken voor die mega meeting om elkaar in te zepen dit weekend???
Bellatrix schreef:Adamootje schreef:blijkbaar hebben anderen daar een andere mening over. Wacht even. Wat bedoel je? ik weet het niet zeker meer...
Adamoontje zei dit:Adamootje schreef:schieten? Gaaaaaaaaaf! En Alison reageerde daaronder met:quartel schreef:nah...daar mis je niks aan hoor En toen zei ik weer:Bellatrix schreef:Wel waar! En volgens mij sloeg mijn reactie op het schieten en niet op wat Alison zei...Maar nu weet ik het niet meer.
Adamootje schreef:quartel schreef: geeft niks toch Had ik eindelijk kunnen zien wie het gezicht is achter quartel! met daar mis je niks aan reageerde ik op bovenstaande lekker weer
quartel schreef:met daar mis je niks aan reageerde ik op bovenstaande lekker weer Oh wacht. Ik weeeet al wat ik bedoel. Ik bedoelde te zeggen dat Bel dus wel vond dat ik wat mis als jij er niet bij bent.Oke, deze zin klinkt ook al erg vaag.
Bel????uhm.......ok is goed oh wacht Bellatrix.........och als je mijn lelijke hoofd wil zien kijk je maar even in mijn profiel ook weer opgelost
Meeste mensen zeggen Bella, is korter. Bel wordt bijna nooit gezegd. En er is toch nog plek? Van mij mag je mee hoor.
quartel schreef:Bel????uhm.......ok is goed oh wacht Bellatrix.........och als je mijn lelijke hoofd wil zien kijk je maar even in mijn profiel ook weer opgelost Had jou ook wel willen ontmoeten
Citaat:19 feb: Bella26 feb: _Tara_ - Emma - Amburtjoz4 maart: Bella - Amburtjoz - Suuskipje - Britt_sisi - Adamootje - Dreamy11 maart: _Tara_ - Emma - Bella - Amburtjoz - Suuskipje - Britt_sisi - Adamootje - Dreamy -S_en_Z18 maart: _Tara_ - Emma - Adamootje25 maart: _Tara_ - Emma - Amburtjoz
S-en-Z...........zo boeiend ben ik nou ook weer niet hoor......er komt vast nog een andere keerveel plezier jullie met elkaar