Een nieuwe poging fotomeeting honden Hilversum

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 14:45

lovelanga schreef:
Ontdek dit "nieuwe" topic nu pas, heb het niet helemaal doorgelezen, wanneer wordt het nu gehouden?

het heeft heel duidelijk in het oude topic gestaan. dit topic is al een maand geleden gestart. we gaan 25 maart maar zowel de modellen als de fotografen lijst is al vol

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 15:27

oke,dus degene die mee zouden doen in het vorige topic en nog niet gereageerd hebben zijn geschrapt uit de lijst?

Anouska15

Re: Een nieuwe poging fotomeeting honden Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 15:33

Ik sta ook niet op de lijst van de vorige bladzijde?! Zitten ee trouwens nog kosten aan verbonden?

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 15:45

borrie01 schreef:
dan zou dit de lijst moeten worden

als er mensen zijn die willen ruilen dan moeten we even gaan kijken of dat lukt.

Ochtend
- Pressent
- Cath_16
- Smurfje
- Milan_lover
- o0gwen0o
- wendy_koomen
- Damelza

Middag
- Cryssie
- Wallie
- Rosita
- Loulou
- Neej
- Camee
- C_Star

Dit zijn de modellen die meegaan als het goed is.

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 17:25

Ja, heb wel contact met ts gehad en ze zei dat ee nog wel plek was. Maar sta er niet tussen.

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 17:34

nee dat is niet waar Anouska15 ik had tegen je gezegd dat een aantal mensen nog niet had gereageerd en dat je zoals het er toen uitzag gewoon mee kon. maar na een gesprek met degene die de tijden van de vorige meeting had ingedeeld kwamen we erachter dat 20 modellen toch wel erg veel was. en hebben we besloten dat we uiteindelijk toch met 14 modellen gaan. dit is ook uitgebreid in het topic gezegd en je staat gewoon nog op de reservelijst.

En Lovelanga ik heb in het vorige topic nu ruim een maand geleden aangegeven dat ik de meeting over zou nemen.
er werd toen erg weinig gereageerd. Er staat in het oude topic ook een link naar het nieuwe topic ik heb mensen zeker 2 weken de tijd gegeven om alsnog te reageren. En nu ruim een maand later plaats jij pas een reactie.

smurfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 17:42

ik kwam er zelf ook vrij laat achter dat er een nieuw topic was.
doordat ik nog op tijd was, kon ik nog mee. anders had ik toch echt pech om het zo
maar te zeggen. het topic is al een tijdje open, en ook best actief. dus komt vaak zat voorbij
schuiven. dus daar kan het niet aan liggen.

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:06

borrie01 schreef:
nee dat is niet waar Anouska15 ik had tegen je gezegd dat een aantal mensen nog niet had gereageerd en dat je zoals het er toen uitzag gewoon mee kon. maar na een gesprek met degene die de tijden van de vorige meeting had ingedeeld kwamen we erachter dat 20 modellen toch wel erg veel was. en hebben we besloten dat we uiteindelijk toch met 14 modellen gaan. dit is ook uitgebreid in het topic gezegd en je staat gewoon nog op de reservelijst.

En Lovelanga ik heb in het vorige topic nu ruim een maand geleden aangegeven dat ik de meeting over zou nemen.
er werd toen erg weinig gereageerd. Er staat in het oude topic ook een link naar het nieuwe topic ik heb mensen zeker 2 weken de tijd gegeven om alsnog te reageren. En nu ruim een maand later plaats jij pas een reactie.

Sorry ik weet niet of het zo is, maar dit klinkt niet zo aardig. Ja ik plaats nu pas een reactie, want ik kom er nu pas achter. Ik zit toch niet aan te dringen of ik toch alsjeblieft nog mee mag? Ik heb het gewoon helemaal over het hoofd gezien,zat al de hele tijd te wachten op een nieuw topic, en ik snap het als ik niet meer mee kan, maar ik vind jouw reactie niet erg vriendelijk overkomen. Maargoed helaas, ik wens jullie veel plezier! :D

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:08

Ik vind de reactie ook niet echt vriendelijk maar dat had ik zelf ook al eerder ervaren. Misschien bedoelt Borrie het niet zo maar het komt vaak bot/arrogant over. Het is en blijft internet.

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:18

ze zal het vast niet zo bedoelen maar ja op internet komt veel al alles vaak rot over door geen emotie te zien

ts probeert het zo goed mogelijk opnieuw door te laten gaan
en is erg lastig voor der omdat er natuurlijk al en groep was en ja dan kan idd niet alles goed zijn

dus blijf beetje lief allemaal mensjes

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 19:26

misschien bedoelt ze het niet zo... Ik was gewoon even benieuwd wat er allemaal afgesproken was en omdat ik zolaat gereageerd heb snap ik natuurlijk ook dat ik niet meer mee kan

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 20:01

Ik weet ook zeker dat Sharon het niet zo bedoeld. Het is gewoon lastig omdat de vorige meeting niet doorging.
Daarbij is dit nieuwe topic ruim op tijd vermeld en heeft iedereen van de oude lijst ruim de tijd gehad om te reageren, daar heeft Sharon gewoon gelijk in, hoe vervelend het ook is. Misschien kan je op de reservelijst, als ik kijk naar de meeting in Hargen hoeveel mensen er op het laatste moment nog afzeiden.

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 20:07

ja dat snap ik ook en dat begrijp ik ook maar dat vroeg ik niet, ik vroeg alleen hoe en wat ;) maargoed het zou leuk zijn als ik op de reservelijst kan! :j

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 20:41

borrie01 schreef:
Definitieve lijst

Modellen

1. Cryssie Schotse Herdershond Korthaar, Blue Merle
2. Neej Ollie, Welsh Springer Spaniel reu
3. Wendy_Komen whippet
4. Camee Collie x border collie
5._rosita_, mastin espanol kruising, wit-zwart + mastin espanol kruising, gestroomd
6..Damelza, zwarte labrador + kruising
7. Milan_lover Grote grijze Keeshond
8. Smurfje friese stabij
9. Wallie, Kruising Franse Bulddog X Rotweillers 2 x
10. C-Star Eurasier
11. Cath_16 , 3 tibetaanse terriers
12. loulou, rotweiler
13. o0gwen0o , blonde labrador
14. pressent mika

reserve:
tinkergirl89, Siberische Husky X Alaskan Malamute
Anouska15, bruine labrador reu
Colway, bink
Janneke_J 2x basenjí
via Borrie01, Brit visla

Fotografen:
1. Bagheera_206
2. Milan_lover
3. Astor
4. borrie01
5. LisaDijk
6. Marlinda
7. dvfotografie
8. FemkeRoosje
9. Madieke
10. Kgambler
11. Kasper
12. Monique1983 (stond al op de lijst)
13. Aniek1985
14. Devi_angel

reserve fotografen:
-PKfoto
-Wildwings.

Dit is volgens mij de meest recente lijst (toch Borrie?)

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 21:11

mensen ik heb een beter idee aangezien het nooit goed is en ik nu weer bot en arrogant wordt genoemd
draag ik de organisatie graag over aan een ander en ga ik niet meer mee.

Ik bedoel namelijk niets arrogant of bot ik ben er echt klaar mee.

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 21:14

borrie01 schreef:
mensen ik heb een beter idee aangezien het nooit goed is en ik nu weer bot en arrogant wordt genoemd
draag ik de organisatie graag over aan een ander en ga ik niet meer mee.

Ik bedoel namelijk niets arrogant of bot ik ben er echt klaar mee.

Dit hoeft echt niet! Het is juist heel fijn dat je organisatie op je hebt genomen. Alles is helemaal goed geregeld gewoon :) .
Er wordt ook gezegd door meerderen juist dat je het allemaal gewoon vriendelijk bedoelt.

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 21:15

Ik heb met PK foto al een hele voorgeschiedenis via de pb en kan van haar gewoon heel weinig hebben wat deze meeting betreft.

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 21:16

borrie01 schreef:
Ik heb met PK foto al een hele voorgeschiedenis via de pb en kan van haar gewoon heel weinig hebben wat deze meeting betreft.

Maar het is zonde om daardoor deze meeting te laten schieten.. Laat het gewoon en kom gewoon gezellig mee.
Alles klopt nu toch gewoon en dan is er toch verder niks? :+

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 21:21

ik zal dan nogmaals uitleggen wat er allemaal fout is gegaan.

omdat ik toch de meeting door wilde laten gaan heb ik de organisatie op me genomen.
Ik heb de vorige TS ook een pb gestuurd hoe en wat en heb daar nooit antwoord op gekregen ik moest dus alles zelf uitzoeken. Zo wist ik dus ook niet dat PK foto mee wilde als er een andere datum kwam.

Ik ben er dan ook vanuit gegaan dat mensen die graag mee wilde gewoon het topic in de gate hielden.
Ik had anders 40 pbtjes moeten sturen naar mensen of ze nog mee wilden.

Ik heb een hoop gezeur en gezeik gehad via pb en nu was ik er echt even klaar mee.

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 21:40

Ik snap dat je het vervelend vind, maar ik vroeg er toch gewoon netjes naar en jouw antwoord komt dan niet zo aardig over. Je had ook kunnen zeggen dat degene die niet gereageerd hebben van de lijst geschrapt zijn en dat er een nieuwe lijst is opgesteld. Prima.klaar. begrijp ik. Je zegt dat je er klaar mee bent, oke. maar met de zelfde moeite dat je een beetje bot overkomend berichtje had geschreven had je ook een ander berichtje kunnen schrijven. Maargoed ik vind het gewoon jammer dat ik ergens netjes naar vraag en dat ik dan een antwoord terug krijg waarvan ik me bijna schuldig ga voelen: "help, wat heb ik verkeerd gezegd?" Desalniettemin vind ik het knap dat je de organisatie op je heb genomen, lijkt me een stressvolle opdracht :j Ik hoop dat ik mezelf op de reservelijst mag plaatsen? Liever niet dan doe ik het ook niet, wil daar ook geen rare situaties krijgen ;)

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 21:50

Je kunt van mij weinig hebben? Volgens mij waren er geen issues alleen onduidelijkheden doordat de vorige TS niet alles correct heeft overgedragen (door priveomstandigheden)?
Volgens mij neem ik het hier nog een soort van voor je op?

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 21:50

Joh meiden, vecht dit ff via pb uit, het topic lijkt me hier niet de plaats voor en dit maakt het er allemaal niet gezelliger op :)

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 21:51

noem je dit het voor mij opnemen

Ik vind de reactie ook niet echt vriendelijk maar dat had ik zelf ook al eerder ervaren. Misschien bedoelt Borrie het niet zo maar het komt vaak bot/arrogant over. Het is en blijft internet.

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 21:55

Je voelt je wederom aangevallen, jammer.
Ik voel me verder niet aangesproken en ik vind het jammer dat mensen mij via pb aanspreken dat het geen zin heeft om er iets van te zeggen en dat zelf niet in het topic durven te doen.

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-12 21:57

nou dan ben ik inderdaad ook wel benieuwd wie dat zijn?