Maar ik kan alleen mee als ik met Laura, Enya en Vera mee kan rijden, want de trein red ik financieel niet, aangezien de rit zelf ook niet heel goedkoop is...
Ik zal thuis effekes overleggen als mn moeder weer thuis is, die is over een weekje weer thuis. maar ik denk dat ze het wel wilt omdat het niet zo heel ver is
Ohh ik heb afgelopen weekend 50 euro van m'n peetvader gehad, dus ik kan wel mee denk ik! Vraag ik wel even of m'n ouders dan rijden, maar mag Anina dan nu al op Remie..?
Oke, ik ga de paarden volgende week maandag ''bestellen'' voor zoals ik het nu begrijp: - Iris - Enya (kwam je nu wel of niet?) - Shannon - Yanou(laat aub nog even weten watvoor een je wilt)
omdat we wel optijd moeten zijn en het jammer zou zijn als het toch niet doorkan gaan puntje bij paaltje..
Ik kijk ff hoe ik met geld zit (moet namelijk nog die deken voor de helft dan betalen, en nog een cadeautje voor een vriendin) dus ff kijken wat er op mn rekening staat! Wil namelijk het liefst ook wel voor de zekerheid altijd wat geld achter de hand hebben!