Ja idd. Denk wel dat er nog een alternatieve dag komt hoor...stond in mijn mail iets van dat ze gingen kijken of het nog mogelijk was om een bijscholing te volgen.
Zijn dus een hoop die morgen niet gaan. Wij hebben vanavond overleg gehad om wel te gaan. Moeten uit noordoost Groningen komen. Hier ligt niet heel veel sneeuw, maar ik begrijp daar dus wel behoorlijk wat?
Ik ga ook gewoon hoor, ben niet zo'n angsthaas met sneeuw, heb niet voor niks mn winterbandjes en kwestie van gewoon normaal rijden en opletten. Omkeren kan altijd nog idd Vertrek wel vroeger dan normaal, even wat speling inbouwen. Dus doe voorzichtig onderweg en ik zie wel wie ik tegenkomen in Ermelo
Vippie
Geplaatst: 04-02-12 07:32
Mar_Nimbus schreef:
nee ik vind het ook niks hoor en al rij je zelf veilig denk je iemand anders kan je ook te pletter rijden
Tsja maar dat kan ook zonder sneeuw gebeuren, been there done that. Als je zo gaat denken kun je je huis niet eens meer uit zeg. Juist nu rijdt iedereen extra voorzichtig.
Tilmar
Geplaatst: 04-02-12 07:42
Ik heb zelfs mijn afmeldingsmail terug gekregen.. Alles ligt plat daar! Straks zitten ze klaar met hun ontbijtje.. Ik ga wel even bellen.
Vertrek om half 9 voor de gewone terugkomdag.
Tilmar
Geplaatst: 04-02-12 08:10
Telefoon wordt niet opgenomen.. Het is -18! Blij dat ik nog even thuis gebleven ben.
Zo ik ben BOOS!!!! Sta ik eerder op om mijn auto sneeuwvrij te maken krijg ik dat ding niet door die laag sneeuw heen. Dus ik kom niet eens de parkeerplaats af. Bel ik de ANWB want ja op dit tijdstip zijn er niet voldoende mensen die even kunnen helpen duwen. Komen ze niet omdat ik 'thuis' voor de deur sta. Dus ik kan niet komen!!!!! Grrrrrr Het is ook niet normaal hoeveel sneeuw hier ligt
Zo ik ben ook weer thuis, vanochtend waren we een uur later maar was opzich prima te doen. Leuke dag gehad, vooral over de teugeldrukmeting vond ik erg leuk en alice is altijd super. Snap verder niet zo goed waarom het verplicht is, voegt imo weinig toe... Lunch vond ik trouwens echt karig... Lust geen boter, was blij dat ik zelf wat mee had...