Nou dat was dus ook mijn idee. Zomers loop ik standaard op blote voeten tijdens een fotoshoot en op de grond liggen maakt me totaal niet uit. Alleen klaagt vriendje dan dat er zand in de camera zit Maar ik wordt er vaak wel erg moe van. Slechte conditie en dan elke keer opstaan/liggen/door het zand is best vermoeiend...
Ik heb wel een picknickkleed voor de liefhebber? Zit een soort plastic laagje aan de onderkant en de bovenkant is fleece.. van ik denk 2 bij 2 meter groot ofzo, kan m wel aan Carla meegeven als jullie dat willen?
Ik ga zeker niet op de grond liggen hoor hahahaha.. ik weet hoe die 3 van mij zijn en dan heb je dus nog veel meer honden lol...
Tot nu toe ziet het weer er inderdaad heel slecht uit maar je weet het nooit al krijg ik er wel steeds meer een hard hoofd in omdat het al zolang "goed" weer is.. de herfst moet toch een keer komen :S
Hai fotografen! Ik heb een vraagje. Bewerken jullie de fotos ook na de shoot? Mijn lieve baby mops (10 maandjes) heeft een tijdje geleden mijt gehad, nu gelukkig weer over maaaaaar: ze zit onder de lelijke kale plekjes! :'( Op de foto is dat natuurlijk helemaal niet mooi..
Ik doe wel aan nabewerking als in de zin van lichter/donkerder, bijsnijden, witbalans en contrast aanpassen, etc. In principe doe ik niet aan dingen wegwerken, omdat ik nog niet zo een held ben met "kloonstampen". Tenzij het natuurlijk om een nabestelling gaat. Dan kijk ik uiteraard wel of er nog aantal zaken verbeterd kunnen worden in een foto.
Ja dat bedoel ik ook hoor! Als ik ze van je koop, of de fotografen dan de kale plekjes wegwerken?
Bagheera_206
Geplaatst: 28-11-11 20:38
Ja, want het selecteren en nabewerken van de foto's kost ook al best veel tijd... Dat is iig bij mij zo het geval. Er zijn ook zat fotografen die wel netjes meteen alle dingen wegwerken in de foto's en er ook iets handiger mee zijn dan ik.
jSophiaF
Geplaatst: 28-11-11 22:59
Bagheera, je wordt er vanzelf steeds handiger in.
Ik hoop zo dat het door gaat, op de Winner Show het weekend een sjiek jasje gekocht voor me kleine Kayah en strikje en halsband, alle 3 de kleintjes hebben nu dezelfde
Herfst? Wacht maar... Over 15 jaar kun jij aan je kinderen vertellen. Weet je nog, vroeger. Die horrorwinter van 2011/2012?
Hahahaha die horrorwinter die eigenlijk al halverwege november zou beginnen ben benieuwd hoor kom maar op.. ik en me kids zijn er klaar voor hahahaha..
@richard: inderdaad zoals Jolanda (freya) zegt wordt je er vanzelf handig in.. als je dan een hele mooie leuke foto hebt met toch een storend iets erin moet dat toch even weg Gewoon blijven oefenen