Ik ben ook voor 8, aangezien we ook zitten met de tijd dat het licht is op een dag, met 10 wordt het krap met plannen
roxiie
Geplaatst: 28-10-11 10:22
Ik denk ook dat 8 modellen het beste is.
Daarnaast wil ik jullie aandacht even voor het volgende; ik krijg ontzettend veel pb's met aanmeldingen, deze aanmeldingen worden vervolgens ook nog een x in het topic gedaan. Om het voor mijzelf het overzicht te bewaren wil ik jullie vragen om aanmelden voor de volgende lijst via het topic te doen. Dus gewoon even een simpel berichtje van; xxxxx wil mee met de volgende meeting als fotograaf/model. Heb je andere vragen en/of opmerkingen dan mag je natuurlijk altijd een pb naar mij ( of iemand anders uit het topic ) sturen EN jezelf NIET op de lijst die in dit topic staat erbij zetten ( als reserve), mochten er indd zoveel mensen uitvallen dat de nieuwe lijst 'aangebroken moet worden, dan laten we je dat wel weten
Alvast bedankt!
Anoniem
Geplaatst: 28-10-11 12:16
Als ik het goed begrijp is de huidige lijst2e meeting met 8 paarden vol? De volgende daarop volgende 3 meeting hou jij dan bij Roxiie? die is nu denk ik ook vol toch? Is er van die lijst dan ook een reserve lijst? dan wil ik daar wel graag op met mijn paard als model.
Voor diegene die het willen weten, ik heb een kruising Groninger x Gelders. Zwart, vier witte voeten en heel stoer een kol en een sneb. Hij is foto geniek en er is maar weinig nodig om bij hem actie te krijgen.
Ik sta nu op de reservelijst en zoals het er nu uitziet, kom ik deze keer niet aan de beurt. Kom ik dan automatisch op de volgende lijst te staan of moet ik dat nog aangeven?
roxiie
Geplaatst: 28-10-11 13:22
Nee, je komt dan automatisch op de volgende lijst te staan. Maar je hebt niet aangegeven of je als model of fotograag mee wilt.
roxiie
Geplaatst: 28-10-11 13:27
DATUM: 20 NOVEMBER Op deze lijst graag aangeven of je beschikbaar bent op 20 november
Modellen - Ja- Allejandro (echte naam: Rianne) + Allejandro (KWPN Tuigpaard) (is geregeld ) - Ja - Andola + Montano (valkleurig rijpaard) - Ja - Marjolijntje + Friese merrie - Ja - Fenna1995 - Ja - Lienek + Lightning Tinker - Ja (als paard genezen is) - Spytgnieskje - ja - Renee_navaro - Ja - Monica08
Reserve - Ja - Neskolay - Ja - Marloessjee - Ja- Homiafortuna - ? - sheena_4ever - ? - Wiebrichtje
Fotograaf - Ja - Roxiie - Ja - Magda_90 - Ja - _l_amanda_l_ - Ja - Roomz - ? - Maysie - ? - Devi_Angel - Ja - EngeltjeS - Ja - Monica_86 - Ja - QueenE - Ja - _Daniella
Reserve - Ja - mara1 - Ja - X_spirit_X - Ja - Geerte - Ja - Milan_Lover
Laatst bijgewerkt door roxiie op 28-10-11 13:37, in het totaal 3 keer bewerkt
Cadaz
Geplaatst: 28-10-11 13:29
8 paarden gaan mee en hoeveel fotografen gaan mee? 8 ook?
EDIT: ik zie 10 staan... is misschien wel iets lastig met aantallen per paard.
Er gaan 4 paarden sochtends 4 paarden smiddags Dan zou je 2 fotografen per paard hebben dat is goed.
Als je 10 neemt heb je 2 groepjes waar dan 3 zitten, dat is een beetje raar misschien?
nu niet denken dat ik niet mee wil hoor, omdat ik nr 10 zou zijn
Roxxiie heb je mij ook als fotograaf mee geschoven naar de volgende meeting?
roxiie
Geplaatst: 28-10-11 13:35
Ik denk zelf dat het niet echt een probleem is al er 10 fotografen zijn en 8 paarden. Maar goed ik ben niet de enige die dat beslist als meerdere mensen denken dat 10 op 8 problemen gaat geven laten we gewoon 8 op 8
Emori
Geplaatst: 28-10-11 13:35
wij hadden zondag 's middags ook een groepje van 3, was niet vervelend hoor
roxiie
Geplaatst: 28-10-11 13:36
Milan_lover schreef:
Roxxiie heb je mij ook als fotograaf mee geschoven naar de volgende meeting?
De reserve lijst vand deze meeting schuift gewoon door naar de volgende meeting, zelfde constructie als bij de lijst die door Magda werd bijgehouden
Allejandro
Geplaatst: 28-10-11 13:37
Hoe laat begint de ochtendgroep en hoelaat begint de middaggroep? 's Avonds heb ik een diner in Leeuwarden dus dan moet ik er wel op tijd weer weg zijn zeg maar..
En was 10 paarden zoveel te veel dan?? Dacht dat het wel goed gegaan was?
Er komt bij mij wel een extra paardje mee (die hoeft verder niet op de foto!) maar dat is om mijn paard rustig te houden. Dat is momenteel nogal een stuiterbal en vooral buiten.... Dus voor de veiligheid neem ik een rustig relaxed paardje mee. Mijn voorkeur gaat nu dus uit naar de ochtendgroep
roxiie
Geplaatst: 28-10-11 13:38
Allejandro schreef:
En was 10 paarden zoveel te veel dan?? Dacht dat het wel goed gegaan was?
Het uur gaat er komende weekend af, dus het is sowieso minder lang licht. Vorige meeting heeft van 10.00 tot 15.30 plaats gevonden, met een beetje pech begint het al te schemeren en de spullen moeten ook weer worden opgeruimd, dat gaat ook niet zo lekker in het donker.
Laatst bijgewerkt door roxiie op 28-10-11 13:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Emori
Geplaatst: 28-10-11 13:38
ja maar ik sta niet als reserve omdat ik de 20e niet kan. Dus dan kom ik ook niet op de lijst voor de 3e meeting? dat zou ik wel heel jammer vinden..
Cadaz
Geplaatst: 28-10-11 13:40
wij waren met 9 paarden en klaar om 16:00 uur...
begonnen om 10:00 uur sochtends tot 13:00 en middagploeg was van 13:30 tot 16:00 dan
Laatste uur van beide groepen was voor zadelen + rijfoto's e.d. (in het water)
roxiie
Geplaatst: 28-10-11 13:44
MissToseland schreef:
Mag ik ook op de lijst voor de 3e meeting?
Volgens mij loop je nu een beetje te 'piepen' Corina. Je staat er gewoon op voor de volgende x. Al maakte ik uit de tekst op dat je met je pony op de lijst zou dus je staat bij de modellen, mocht dat niet kloppen dan hoor ik het graag.
Mensen die nu op de reservelijst staan, schuiven automatisch door naar de volgende meeting ( mits je je er zelf niet afhaalt omdat je bijv. de 20e niet kunt.) Haal je je zelf wél van de lijst af omdat je deze meeting niet kunt en je wilt wel op de lijst voor de volgende meeting, dan moet je dat even aangeven in het topic.
Allejandro
Geplaatst: 28-10-11 13:46
Oke.....jaa... 10uur is wel te doen denk ik Komt goed! Dus bij deze; ik graag in de ochtendgroep. Al is het nog niet zover. (Ik heb ook 3kwartier reistijd met trailer ongeveer, dus als ik 16:00 pas klaar ben red ik het nooit om 18:00 ofzoiets in Lwarden te zijn)
Als er schema's gemaakt moeten worden, kan daar rekening mee gehouden worden? Zou super zijn
Emori
Geplaatst: 28-10-11 13:46
Bedankt dat je zegt dat ik piep. ik merk alleen wat op, omdat het zo lijkt uit de tekst wat je zonet schreef.