(dat roken) dan zijn we anderen niet tot last
Ik zou graag eens mee willen Evelli, maar die dag kan ik overdags niet...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(dat roken) dan zijn we anderen niet tot last

daar kan je alleen vanaf, niet meer op
stomme weg
Je kan alleen richting Amsterdam er weer op 
weet nog waar je huis woont dus vind het wel 
ik wil wat doehoen met al die leuke spulletjes die we hiet te koop aanbieden!!! 
dus hij ging maar niet mee (niet dat dat de bedoeling was hoor)
kan ie een potje meedoen.
(kunnen we niet een HK Noordhollands spelletjes meeting topic maken? Dan kan ik jullie vervelen met verhalen over mijn werk
)
Leuk ook om elkaar wat beter te leren kennen. Ik heb niet zoveel vrienden/kennissen hier in de buurt 
PureSylk schreef:Volgens mij zijn we overigens met genoeg mensen om eventueel te splitsen. Bijvoorbeel 2 spellen doen die beide minder spelers nodig hebben. Als mensen dan echt een heeekel hebben aan Catanen kunnen ze met elkaar gaan mens erger je nieten ofzo

Evelli schreef:Vertelde net thuis over de meet. Vriendje wilde jullie monopolie ervaring niet verpestendus hij ging maar niet mee (niet dat dat de bedoeling was hoor)
Hij is nogal fanatiek
) 
Ik speel regelmatig met m'n vriend bij zijn broer en vriendin en zij hebben dan de grootste lol om hoe m'n vriend en ik elkaar proberen af te maken
heeft zich al eens geuit in een prachtige foto, op moment suprême genomen, toen m'n vriend mij letterlijk voor m'n hoofd sloeg
kan 'm helaas niet vinden, maar deze foto illustreert het ook redelijk 
dat ik best wel ook gezellig ben