Ik heb alleen geen idee meer wie er wel en niet komen. In ieder geval wel: - Crea - Lente - Ikke - Vriendje
En de rest moet maar kijken. Hahaha, ik kan het niet meer bijhouden. Wel niet wel niet wel niet.
Oja, en we hebben dus een gebrek aan stoelen en tafels. We hebben wel tuinstoelen maar die zijn errug nat. Verder heb ik denk ik dus nog 2 stoelen extra.
wat jammer dat ik dit nu pas lees, woon sinds kort in Goirle en had dat ook wel leuk gevonden. Is het iets dat voor herhaling vatbaar is voor jullie? want dan ben ik graag van de partij
Creatas
Geplaatst: 24-12-11 01:37
Nog niet, maar dan neem ik mijn;
Pim Pam Pet WINTERPRET! Mee!!!
Anoniem
Geplaatst: 24-12-11 02:40
Het was echt supergezellig .
Wij zijn ook veilig thuis gekomen, reden om 00:30 Best in . Kon lekker doorrijden weer . Heb ik ook eens die kant opgereden . Was voor het eerst .
Bedankt voor de gezellige avond!
Oja Len, mijn aanbod blijft geldig hoor, ook voor de volgende keer . Voor nu beterschap!
Yonker en Lente, in het weerwolventopic zou deze post als verdacht worden bestempeld vanwege overmatig smiliegebruik
Mijn excuses dat ik niet meer heb laten weten dat ik uiteindelijk toch niet kwam... Maar toch nog de stad in gegaan om kerst inkopen te doen (al kwam ik met helemaal niets thuis, dus had net zo goed naar jullie kunnen gaan..)
Maar hoop dat jullie ene hele fijne avond hebben gehad!