Laurahh schreef:Hmm als het met openbaar vervoer daarna nog vet lang lopen is dan ga ik denk ik niet mee als fotograaf
Dan haal ik toch een paar mensen op van het station? Ik rijd er volgens mij wel een beetje langs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aniek1985 schreef:Ik snap de ophef niet zo eigenlijk. Het topic van Noord Brabant word ook door een model georganiseerd. Uiteindelijk gaat het toch om een gezellige dag en eventueel wat leren van elkaar![]()
En niet om er geld aan te verdienen?
Daarbij lees ik steeds dan krijgen die modellen makkelijk gratis foto's. Maar zonder diezelfde modellen hebben de fotograven niks om op de foto te zetten. De fotograven krijgen ook gratis portfolio materiaal. Sommige modellen steken ook geld in vervoer, speciaal tuig etc.
Beide partijen profiteren er dus van naar mijn idee, maar dat is mijn mening en niet aanvallend bedoeld
Laurahh schreef:Naja ik denk er nog even over na, duurt toch nog ff!
Is namelijk wel echt een eind reizen, en ook niet gratis
kgambler schreef:Milan_lover schreef:Als je dat zou willen doenHeel graag!
No problemoHet ligt toch naast de afslag, dus hoef er niet eens voor om te rijden
Roxxiejj schreef:Howly mowly, ff gekeken naar reistijd, maar zijn gewoon nog net geen anderhalf uur met de trailer onderweg..Je moet er wat voor over hebben!
Aranel schreef:Voor de fotografen; hebben jullie de barokke paarden die komen (ik heb een fries met manen van bijna 80 cm) het liefst met een hengstenvlecht op de foto of met losse manen?